מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תוכנית של אירועי עיצוב

Russian Design Pavilion

תוכנית של אירועי עיצוב תערוכות, תחרויות עיצוב, סדנאות, ייעוץ בעיצוב חינוכי ופרויקטים לפרסום במטרה לקדם מעצבים ומותגים רוסים בחו"ל. הפעילויות שלנו מעודדות מעצבים דוברי רוסית לשכלל את הידע והכישורים שלהם באמצעות פרויקטים בינלאומיים ועוזרות להם להבין את תפקידם בקהילה העיצובית, כיצד לקדם ולהפוך את המוצרים שלהם לתחרותיים, וליצור חידושים אמיתיים.

Paravent

Positive and Negative

Paravent זהו מוצר המשמש כפונקציה ויופי בו זמנית, מתובל ברמז של תרבות ושורשים. Paravant 'חיובי ושלילי' משמש כחסום מתכוונן ונייד לפרטיות שאינו בולט או משבש מרחב. המוטיב האסלאמי נותן אפקט דמוי תחרה שמופרע וסגן הפסוק מחומר הקוריאן / שרף. בדומה ליין-יאנג, תמיד יש קצת טוב ברע ותמיד קצת רע בטוב. כשהשמש שוקעת 'חיובי ושלילי' זה באמת הרגע הזורח שלה והצללים הגיאומטריים צובעים את החדר.

בר קוקטיילים

Gamsei

בר קוקטיילים כשגמסי נפתח בשנת 2013, היפר-לוקליזם הוכנס לתחום של תרגול שהיה עד אז מוגבל בעיקר לסצינת האוכל. בגמאסיי, החומרים לקוקטיילים מזויפים בפראות או מגדלים על ידי חקלאים ארטסיים מקומיים. פנים הבר, הוא המשך ברור לפילוסופיה זו. ממש כמו הקוקטיילים, Buero Wagner רכש את כל החומרים באופן מקומי, ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם היצרנים המקומיים כדי לייצר פתרונות בהתאמה אישית. Gamsei הוא מושג משולב לחלוטין ההופך את אירוע שתיית הקוקטייל לחוויה רומן.

אריזת פירות ים

PURE

אריזת פירות ים הרעיון של המוצר החדש הזה הוא "חופשי מ". במילים פשוטות, יצרנו עיצוב רגוע בצורה בלתי רגילה. בדרך כלל עבור פירות ים משומרים הם אריזות כהות ועמוסות, העיצוב שלנו הוא "חופשי" מכל נטל אופטי. מצד שני, הטווח מיועד גם לאנשים אלרגיים ורגישים למזון. כך שזה נראה כמעט במכוון סוג של רפואה. המכירה החלה בינואר 2013 והיא מוצלחת ביותר. המשוב של עסק הקמעונאות הוא: חיכינו הרבה זמן לקונספט טוב ומושקע. הלקוח יאהב את זה.

מושג אדריכלות ארגונית

ajando Next Level C R M

מושג אדריכלות ארגונית ajando Loft Concept: מידע הוא חומר הבניין של היקום שלנו. לופט מאוד יוצא דופן נוצר ברובע הנמל מנהיים, גרמניה. צוות אג'נדו השלם יגור ויעבוד שם החל מינואר 2013. האדריכל פיטר סטאסק ומשרד האדריכלים לופטוורק הממוקם בקרלסרוה עומדים מאחורי תפיסת האדריכלות הארגונית של הלופט. זה היה בהשראת הפיזיקה הקוונטית של ווילר, הארכיטקטורה של יוזף מ. הופמן, וכמובן, ממומחיות המידע של אג'נדו: "מידע הופך את העולם לסבב". טקסט מאת עיתונאית חופשית של אילונה קוגלין