מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מכונת פסטה ביתית

Hidro Mamma Mia

מכונת פסטה ביתית הידרו מאמא מיה היא הצלה חברתית-תרבותית באמצעות גסטרונומיה איטלקית. קל מאוד לשימוש, הוא קל וקומפקטי, קל לאחסון ולהובלה. זה מאפשר פרודוקטיביות גבוהה ובטוחה, ומספק חווית בישול נעימה למשפחה לחיי היומיום והאינטראקציה של חברים. המנוע משולב לחלוטין בסט הילוכים, ומציע כוח, חוסן ושימוש בטוח, ומספק גם ניקיון ותמיכה קלים. הוא חותך בצק בעובי שונה, ויכול להכין מגוון מנות: פסטה, נודלס, לזניה, לחם, מאפה, פיצה ועוד.

Hypercar

Brescia Hommage

Hypercar בתקופות של כל היי-טק גאדג'טים דיגיטליים, שטוחות של מסכי מגע וכלי רכב רציונליים בנפח יחיד, פרויקט ברשיה הומאג 'הוא מחקר דו-מושבי הישן של בית הספר הישן שנראה כחגיגה לעידן בו פשטות אלגנטית, חומריות גבוהה במגע, כוח גולמי, יופי טהור והחיבור הישיר בין אדם למכונה היו שלטון המשחק. תקופה בה גברים אמיצים וגאוניים כמו אטורה בוגאטי עצמו יצרו מכשירים ניידים שהדהימו את העולם.

בריכות שחייה

Termalija Family Wellness

בריכות שחייה הבריאות המשפחתית של טרמליה היא האחרונה בסדרת הפרויקטים שבנתה אנוטה בטרמה אולימיה בחמש עשרה השנים האחרונות ומסיימת את המהפך השלם של מתחם הספא. מרחוק, צורתם, צבעם וקנה המידה של מבנה מקובץ חדש של נפחים טטרדרליים הוא המשך לאשכול המבנים הכפריים שמסביב, ויזואלית המשתרעת בלב המתחם. הגג החדש פועל כגוון קיץ גדול ואינו פוגע באחד מהחלל החיצוני היקר.

מכונת מסחטה אוטומטית

Toromac

מכונת מסחטה אוטומטית הטורומק מעוצב במיוחד עם המראה העוצמתי שלו להביא דרך חדשה לצריכת מיץ תפוזים טרי סחוט. הוא מיועד למיצוי מיצים מקסימאלי, הוא מיועד למסעדות, קפיטריות וסופרמרקטים והעיצוב הפרמיוני שלו מאפשר חוויה ידידותית המספקת טעם, בריאות והיגיינה. יש לה מערכת חדשנית החותכת את הפירות אנכית וסוחטת את החצאים בלחץ סיבובי. משמעות הדבר היא כי ביצועים מרביים מושגת ללא סחיטה או מגע של המעטפת.

תווית בירה

Carnetel

תווית בירה עיצוב תוויות בירה בסגנון ארט נובו. תווית הבירה מכילה גם פרטים רבים אודות תהליך הבישול. העיצוב מתאים גם לשני בקבוקים שונים. ניתן לעשות זאת פשוט על ידי הדפסת העיצוב בתצוגה של 100 אחוז וגודל 70 אחוז. התווית מחוברת למסד נתונים, מה שמבטיח שכל בקבוק יקבל מספר מילוי ייחודי.

זהות מותג

BlackDrop

זהות מותג זהו פרויקט אסטרטגיה וזהות אישית של המותג. BlackDrop היא רשת חנויות ומותגים שמוכרת ומפיצה קפה. BlackDrop הוא פרויקט אישי שפותח בתחילה כדי לקבוע את הטון ואת הכיוון היצירתי לעסקים יצירתיים פרילנסרים אישיים. זהות מותג זו נוצרה לצורך מיצוב אלכס כיועץ מותג מהימן בקהילת ההפעלה. BlackDrop מייצג מותג הפעלה חלקלק ועכשווי ושקוף שמטרתו להפוך למותג מוביל בתעשייה נצחי, מזוהה.