מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב פנים

Suzhou MZS Design College

עיצוב פנים פרויקט זה ממוקם בסוז'ואו, המוכר היטב על ידי עיצוב הגן הסיני המסורתי. המעצבת השתדלה להפגיש בין רגישותה המודרניסטית והן את שפת העם של סוז'ואו. העיצוב לוקח רמזים מהארכיטקטורה הסוז'ואית המסורתית עם השימוש בקירות טיח לבנים, דלתות ירח וארכיטקטורת גנים מורכבת בכדי לחזות מחדש את שפת העם של סוז'ואו בהקשר עכשווי. ריהוט נוצר מחדש עם ענפים ממוחזרים, במבוק וחבלי קש עם השתתפות סטודנטים, שהעניקו את המשמעות המיוחדת למרחב חינוך זה.

כסא הודעות

Kepler 186f

כסא הודעות הבסיס המבני של כיסא הכורסה Kepler-186f הוא מחבת, מולחמת מחוט פלדה אליו מהודקים האלמנטים המגולפים מעץ האלון בעזרת שרוולי פליז. אפשרויות שונות של שימוש באבזור משתלבות בהרמוניה עם גילופי עץ ואלמנטים של תכשיטים. אובייקט אמנות זה מייצג ניסוי בו משולבים עקרונות אסתטיים שונים. אפשר לתאר את זה כ"בארוק ברברי או חדש "שבו משולבים הצורות המחוספסות והמעולות. כתוצאה מאלתור, קפלר נעשה רב שכבתי, עטוף בתת-הטקסטים ובפרטים חדשים.

תכנון פרמטרי

Titanium Choker

תכנון פרמטרי מבחינה עיצובית, IOU משתמש בתוכנת סימולציה תלת-ממדית ליצירת מודלים פרמטריים, הדומים לסגנון בו זכתה זאהה חדיד בעולם האדריכלות. מבחינה חומרית, IOU מציג פריטים בלעדיים בטיטניום עם לוגו זהב 18 קראט. טיטניום הוא הכי חם בתכשיטים, אבל קשה לעבוד איתו. האיכויות הייחודיות שלה הופכות את החלקים לא רק לקלילים מאוד, אלא נותנים אפשרות להפוך אותם כמעט לכל צבע בספקטרום.

עקוב אחר מיקוד המודעה

ND Lens Gear

עקוב אחר מיקוד המודעה ND LensGear מתאים באופן מדויק מרוכז בעצמו לעדשות בקטרים שונים. סדרת ND LensGear מכסה את כל העדשות כמו שום LensGear זמין. ללא חיתוך וללא כיפוף: אין עוד מברגים, חגורות שחוקות או שאריות מעצבנות של רצועות הנדבקות. הכל מתאים כמו קסם. ועוד פלוס, ללא כלים! בזכות העיצוב החכם שלה הוא מתמקד בעדינות ובתקיפות סביב העדשה.

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים

NiceDice

מערכת מתאם לצילומים מקצועיים מערכת NiceDice היא המתאם הרב-פונקציונלי הראשון בתעשיית המצלמות. זה הופך את זה למהנה למדי לצרף ציוד עם תקני הרכבה שונים ממותגים שונים - כמו אורות, צגים, מיקרופונים ומשדרים - למצלמת אלה בדיוק כפי שהם נדרשים בהתאם למצב. אפילו תקני הרכבה מתפתחים חדשים או ציוד חדש שנרכש ניתן לשלב בקלות במערכת ND, רק על ידי קבלת מתאם חדש.

גג בר מסעדה

The Atticum

גג בר מסעדה הקסם של מסעדה בסביבה תעשייתית צריך לבוא לידי ביטוי בארכיטקטורה ובריהוט. טיח הסיד השחור והאפור, שפותח במיוחד לפרויקט זה, הוא אחת ההוכחות לכך. המבנה הייחודי והמחוספס שלו עובר בכל החדרים. בביצוע המפורט נעשה שימוש מכוון בחומרים כמו פלדה גולמית שתפרי הריתוך וסימני השחזה שלהם נותרו גלויים. רושם זה נתמך על ידי הבחירה של חלונות מגן. אלמנטים קרים אלה עומדים בניגוד לעץ אלון חם, פרקט אדרה מהוקצע ביד וקיר נטוע במלואו.