מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טבעת

Moon Curve

טבעת עולם הטבע נמצא בתנועה מתמדת כשהוא מאזן בין סדר לכאוס. עיצוב טוב נוצר מאותו מתח. תכונותיו של חוזק, יופי ודינמיות נובעות מיכולתו של האמן להישאר פתוחים לניגודים אלה במהלך מעשה היצירה. היצירה המוגמרת היא סכום של אינספור בחירות שהאמן מבצע. כל מחשבה ושום תחושה לא תביא לעבודה נוקשה וקרה, ואילו כל תחושה ושום שליטה מניבה עבודה שלא מצליחה להתבטא. שזירת השניים תהיה ביטוי לריקוד החיים עצמם.

מנורה

Capsule Lamp

מנורה המנורה תוכננה במקור למותג בגדי ילדים. ההשראה מגיעה מצעצועי קפסולה שילדים מקבלים ממכונות אוטומטיות הממוקמות בדרך כלל בחזיתות חנות. במבט אל המנורה ניתן לראות חבורה של צעצועי קפסולה צבעוניים, שכל אחד מהם נושא משאלה ותענוג שמעוררים את נשמתו הצעירה. ניתן להתאים את מספר הקפסולות ולהחליף את התוכן כרצונך. מטריוויה יומיומית לקישוטים מיוחדים, כל חפץ שאתה מכניס לכמוסות הופך לנרטיב ייחודי משלך, ובכך מגבש את חייך ואת מצב הנפש שלך בזמן מסוים.

קולנוע

Wuhan Pixel Box Cinema

קולנוע "פיקסל" הוא המרכיב הבסיסי של תמונות, המעצב בוחן יחסי תנועה ופיקסלים כדי להפוך לנושא של עיצוב זה. "פיקסל" מיושם באזורים שונים בקולנוע. אולם הקופות הגדול מכיל מעטפה מעוקלת אדירה שנוצרה על ידי מעל 6000 פנלים של לוחות נירוסטה. קיר התצוגה המאפיין מעוטר בכמות אדירה של רצועות מרובעות הבולטות מהקיר מציג את שמו הקולנועי הזוהר. בתוך הקולנוע הזה, כולם יהנו מהאווירה הגדולה של העולם הדיגיטלי שנוצר בעקבות לכידותם של כל האלמנטים ה"פיקסלים ".

משרד

White Paper

משרד הפנים דמוי הבד מממש מרחב לתרומתם היצירתית של המעצבים ויוצר הזדמנויות לתערוכה מרובה של תהליך העיצוב. עם התקדמות כל פרויקט, הקירות והלוחות מכוסים במחקרים, במערכונים ומצגות עיצוב, המתעדים את ההתפתחות של כל עיצוב והופכים ליומנו של המעצבים. הרצפות הלבנות ודלת הפליז, המועסקות באופן ייחודי ובהעז לשימוש יומיומי חזק, אוספות את טביעות הרגל וטביעות האצבע מהצוות והלקוחות, עדות לצמיחת החברה.

בית קפה

Aix Arome Cafe

בית קפה בית הקפה הוא המקום בו המבקרים חשים בדו קיום עם אוקיינוסים. מבנה ענק בצורת ביצה הממוקם באמצע החלל פועל בו זמנית כאספקת קופאיות וקפה. המראה האייקוני של התא עומד בהשראת פולי קפה כהים ומשעממים למראה. שני פתחים גדולים בחלק הקדמי של שני הצדדים של "שעועית גדולה" משמשים מקור טוב לאוורור ואור טבעי. קפה סיפק שולחן ארוך כמו חבורה של תמנונים ובועות לחלוטין. הנברשות התלויות לכאורה באופן אקראי דומות לנוף הדגים אל פני המים, אדוות מבריקות סופגות אור שמש נעים מהשמים הלבנים הרחבים.

תערוכת הדרכים

Boom

תערוכת הדרכים זהו פרויקט עיצוב תערוכות לתערוכת דרכים של מותג אופנה אופנתי בסין. הנושא של מופע דרכים זה מדגיש את הפוטנציאל של בני הנוער לסגנן את דמותם שלהם, ומסמל את הרעש המתפרץ שהתערוכת הזו עשתה בציבור. צורת זיגזג שימשה כאלמנט הוויזואלי העיקרי, אך עם תצורות שונות כאשר הוחלה בתאים בערים שונות. מבנה דוכני התערוכה היו כולם "ערכת חלקים" טרומיים שהוקמו במפעל והותקנו באתר. חלקים מסוימים ניתנים לשימוש חוזר או להגדרה מחודשת ליצירת עיצוב תא חדש לתחנה הבאה של תוכנית התצוגה.