מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
לוח השנה

Calendar 2014 “Safari”

לוח השנה ספארי הוא לוח שנה של בעלי חיים מנייר. הסר והרכיב את 6 הסדינים עם שני לוחות שנה חודשיים בצדדים. קפלו את הגוף ואת קטעי המפרק לאורך הקמטים, הסתכלו בסימנים על המפרקים והתאימו זה לזה כמוצג. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

כונן הבזק מסוג Usb

Frohne eClip

כונן הבזק מסוג Usb eClip הוא כונן הבזק מסוג USB הראשון עם קליפ נייר עם סרגל מטרי. eClip זכתה בפרס העיצוב Silver iDA & Golden A '. eClip הוא קל משקל, מתאים למקלדת שלך ומתפקד כמו מהדק נייר כדי לארגן את הניירות, הקבלות והכסף שלך. eClip מגן על נתונים אישיים, קניין רוחני, נתוני מעסיק, נתונים רפואיים וסודות מסחריים באמצעות תוכנת אבטחה. eClip תוכנן על ידי Frohne בפלורידה. מחבר זיכרון הזהב עמיד בפני זעזועים, עמיד בפני שריטות, עמיד במים, עמיד באלכוהול, עמיד בפני אבק, עמיד בפני חלודה ואלקטרומגנטיות.

מסור חשמל

Rotation Saw

מסור חשמל מסור שרשרת כוח עם ידית מסתובבת. לשרשרת זו ידית המסתובבת 360 מעלות ועוצרת בזוויות מוגדרות מראש. באופן כללי, אנשים חותכים עצים אופקית או אנכית על ידי סיבוב מסורם בזוויות מסוימות או נוטים או מטים את חלקי גופם. למרבה הצער, המסור לעתים קרובות מחליק מאחיזתו של המשתמש או שהמשתמש צריך לעבוד במצב מסורבל, מה שעלול לגרום לפציעות. כדי לפצות על חסרונות כאלה, המסור המוצע מצויד בידית מסתובבת כך שהמשתמש יכול לכוונן את זוויות החיתוך.

עיצוב בקבוקים

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

עיצוב בקבוקים הוודקה הליטאית הנוצצת בזהב. המהדורה השחורה "ירשה את המראה הבלעדי שלה מאמנות עממית ליטאית. מעי עצם אדרה, משולבים מכיכרות קטנות, הם תבניות נפוצות מאוד באמנות העממית הליטאית. למרות שההתייחסות למוטיבים הלאומיים הללו קיבלה צורות מודרניות יותר - השתקפויות עבר מסתוריות הפכו לאמנות מודרנית. צבעי זהב ושחור נשלטים במיוחד מדגישים את תהליך סינון הוודקה יוצא הדופן באמצעות מסנני פחם וזהב. זה מה שהופך את הוודקה הליטאית לזהב. המהדורה השחורה ”כה עדינה וצלולה.

לוח השנה

Calendar 2014 “Flowers”

לוח השנה תכננו חדר, הביאו את העונות - לוח השנה של הפרחים מגיע עם עיצוב אגרטל הכולל 12 פרחים שונים. להבהיר את חייך בכל חודש עם פרח עונתי. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

תכשיטים

Angels OR Demons

תכשיטים אנו עדים למאבק המתמיד בין טוב ורע, חושך ואור, יום ולילה, כאוס וסדר, מלחמה ושלום, גיבור ונבל בכל יום. בלי קשר לדתנו או לאומנו, נאמר לנו סיפורם של חברינו הקבועים: מלאך היושב על כתף ימין ושד משמאל, המלאך משכנע אותנו לעשות טוב ורושם את מעשינו הטובים. הוא השטן משכנע אותנו לעשות רע ומעקב אחר מעשינו הרעים. המלאך הוא מטאפורה ל"אני-על "שלנו והשטן מייצג את" אידי "והקרב המתמיד בין המצפון ללא המודע.