מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כיסאות עריסה, נדנדה

Dimdim

כיסאות עריסה, נדנדה ליס ואן קוונברג יצרה את הפיתרון הזה, רב-פונקציונלי, המשמש ככסא נדנדה וגם כעריסה כאשר שני כיסאות דידים מחוברים זה לזה. כל אחד מכסאות הנדנדה מורכב מעץ עם תומכי פלדה וסיים בפורניר אגוז. ניתן להרכיב זה לזה שני כסאות בעזרת שני מהדקים מוסתרים מתחת למושב ליצירת עריסת תינוק.

סיכה

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

סיכה אופיו וצורתו החיצונית של נושא מאפשרים לשנות עיצוב חדש של קישוט. בטבע התוסס תקופה אחת משתנה לאחרת. האביב עוקב אחר החורף והבוקר מגיע אחרי הלילה. גם הצבעים משתנים כמו גם האווירה. עיקרון זה של החלפת תמונות, החלפת תמונות מובא לקישוטי "מטמורפוזה של אסיה", האוסף בו שתי מצבים שונים, שתי תמונות בלתי מוגבלות המשתקפות באובייקט אחד. אלמנטים מטלטלין של הבנייה מאפשרים לשנות את אופיו ואת מראהו של הקישוט.

אוסף איפור

Kjaer Weis

אוסף איפור העיצוב של קו הקוסמטיקה Kjaer Weis מזקק את יסודות האיפור לנשים לשלושה תחומי היישום החיוניים: שפתיים, לחיים ועיניים. עיצבנו קומפקטים המעוצבים בכדי לשקף את התכונות בהן ישמשו כדי לשפר: רזים וארוכים לשפתיים, גדולים ומרובעים ללחיים, קטנים ועגולים לעיניים. באופן לא מקרי, הקומפקטיות מסתובבות בתנועה לרוחב חדשנית, המתפשטות כמו כנפי פרפר. ניתן לחזור למילוי מוחלט, הקומפקטים הללו שמורים בכוונה תחילה ולא ממוחזרים.

שעון אנלוגי

Kaari

שעון אנלוגי עיצוב זה מבוסס על מנגנון אנלוגי 24 שעות ביממה (יד חצי שעה). עיצוב זה מסופק עם שני חתכים למות בצורת קשת. דרכם ניתן לראות את הידיים השעות והדקות המפנות. יד השעה (דיסק) מחולקת לשני מקטעים בצבעים שונים אשר מסתובבים מציינים זמן AM או PM בהתאם לצבע שמתחיל להראות. יד הדקה נראית דרך קשת הרדיוס הגדולה יותר וקובעת איזו משבצת דקה תואמת לחוגות 0-30 דקות (הממוקמת ברדיוס הפנימי של הקשת) ולחריץ 30-60 דקות (ממוקם ברדיוס החיצוני).

לופר שמלות מודרני

Le Maestro

לופר שמלות מודרני לה מאסטרו עושה מהפכה בנעל השמלה על ידי שילוב 'מטריקס ישיר מתכת לייזר Sintered (DMLS) טיטניום. 'עקב מטריקס' מקטין את המסה הוויזואלית של חלק העקב ומציג את השלמות המבנית של נעל השמלה. כדי להשלים את הערפד האלגנטי, נעשה שימוש בעור דגנים גבוה לעיצוב הא-סימטרי המובהק של החלק העליון. שילוב חלק העקב לחלקו העליון מורכב כעת לצללית מלוטשת ומעודנת.

מיתוג מחקרי

Pain and Suffering

מיתוג מחקרי עיצוב זה בוחן סבל בשכבות שונות: פילוסופיות, חברתיות, רפואיות ומדעיות. מנקודת מבטי האישית כי סבל וכאב באים בפרצופים וצורות רבות, פילוסופיות ומדעיות, בחרתי בהומניזציה של סבל וכאב כבסיס. חקרתי את האנלוגיות שבין סימביוטיות בטבע לסימביוטיות ביחסי אנוש וממחקר זה יצרתי דמויות המייצגות באופן חזותי את היחסים הסימביוטיים בין הסובל לסובל ובין הכאב לזה שנמצא בכאב. עיצוב זה הוא ניסוי והצופה הוא הנושא.