מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
בית קפה באוניברסיטה

Ground Cafe

בית קפה באוניברסיטה בית הקפה 'גראונד' החדש משמש לא רק ליצירת לכידות חברתית בין סגל ותלמידי בית הספר להנדסה, אלא גם לעודד אינטראקציה בין ובין חברי מחלקות אחרות באוניברסיטה. בתכנון שלנו, עסקנו בנפח הבטון הזורם הבלתי מעוטר של חדר סמינריון לשעבר על ידי הנחת לוח צבעים של אגוזי מלך, אלומיניום מחורר ואבן שקע בשסע מעל הקירות, הרצפה והתקרה של החלל.

צעצועים מעץ הנדנדה מעץ פולי

Tumbler" Contentment "

צעצועים מעץ הנדנדה מעץ פולי איך לקבל קשת? איך לחבק רוח קיצית? תמיד נוגעים בי בכמה דברים עדינים ומרגישים מאוד מרוצים ומאושרים. איך לאחסן ואיך להחזיק? מספיק טוב כמו חגיגה. הייתי רוצה לעצב את סוגי החומרים השונים בצורה פשוטה ומצחיקה. תנו לילדים לשחק איתם להכיר את העולם הגופני, לעורר את דמיונם ולעזור להם להבין את סביבתם.

נעלי יוקרה

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

נעלי יוקרה קו "סנדל / תכשיטים מעוצבים" של ג'אנלוקה טמבוריני, המכונה קונספירציה, נוסד בשנת 2010. נעלי קונספירציה משלבות ללא מאמץ טכנולוגיה ואסתטיקה. עקבים וסוליות עשויים מחומרים כמו אלומיניום קל וטיטניום, אשר יצוקים בצורות פיסוליות. לאחר מכן מודגשת צללית הנעליים על ידי אבנים יקרות למחצה ויתר קישוטים מפוארים. טכנולוגיה עילית וחומרים חדישים מהווים פסל מודרני, בעל צורה של סנדל, אך עדיין נראים המגע והניסיון של בעלי מלאכה איטלקים מיומנים.

כיסאות עריסה, נדנדה

Dimdim

כיסאות עריסה, נדנדה ליס ואן קוונברג יצרה את הפיתרון הזה, רב-פונקציונלי, המשמש ככסא נדנדה וגם כעריסה כאשר שני כיסאות דידים מחוברים זה לזה. כל אחד מכסאות הנדנדה מורכב מעץ עם תומכי פלדה וסיים בפורניר אגוז. ניתן להרכיב זה לזה שני כסאות בעזרת שני מהדקים מוסתרים מתחת למושב ליצירת עריסת תינוק.

סיכה

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

סיכה אופיו וצורתו החיצונית של נושא מאפשרים לשנות עיצוב חדש של קישוט. בטבע התוסס תקופה אחת משתנה לאחרת. האביב עוקב אחר החורף והבוקר מגיע אחרי הלילה. גם הצבעים משתנים כמו גם האווירה. עיקרון זה של החלפת תמונות, החלפת תמונות מובא לקישוטי "מטמורפוזה של אסיה", האוסף בו שתי מצבים שונים, שתי תמונות בלתי מוגבלות המשתקפות באובייקט אחד. אלמנטים מטלטלין של הבנייה מאפשרים לשנות את אופיו ואת מראהו של הקישוט.

אוסף איפור

Kjaer Weis

אוסף איפור העיצוב של קו הקוסמטיקה Kjaer Weis מזקק את יסודות האיפור לנשים לשלושה תחומי היישום החיוניים: שפתיים, לחיים ועיניים. עיצבנו קומפקטים המעוצבים בכדי לשקף את התכונות בהן ישמשו כדי לשפר: רזים וארוכים לשפתיים, גדולים ומרובעים ללחיים, קטנים ועגולים לעיניים. באופן לא מקרי, הקומפקטיות מסתובבות בתנועה לרוחב חדשנית, המתפשטות כמו כנפי פרפר. ניתן לחזור למילוי מוחלט, הקומפקטים הללו שמורים בכוונה תחילה ולא ממוחזרים.