מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב פנים

Eataly

עיצוב פנים אטלי טורונטו מותאמת לדקויות העיר הצומחת שלנו ונועדה לשפר ולהגביר את החילופים החברתיים באמצעות הזרז האוניברסלי של אוכל איטלקי נהדר. ראוי רק ש"ה passeggiata "המסורתי והמתמשך הוא ההשראה העומדת מאחורי העיצוב עבור אטלי טורונטו. הטקס הנצחי הזה רואה איטלקים בכל ערב יוצאים לרחוב הראשי והפיאצה, לטייל ולהתרועע ולעתים מדי פעם בברים וחנויות לאורך הדרך. סדרת החוויות הזו קוראת לסולם רחוב חדש ואינטימי בבלור ובמפרץ.

תיבת לגדול עסיסית עסיסית

Bloom

תיבת לגדול עסיסית עסיסית בלום הוא קופסת גדלים ייעודית עסיסית המשמשת כריהוט ביתי מסוגנן. זה מספק תנאי גידול מושלמים לסוקולנטים. המטרה העיקרית של המוצר היא למלא את הרצון ולטפח עבורם המתגוררים באזורים עירוניים עם פחות גישה לסביבה ירוקה. החיים העירוניים מגיעים עם אתגרים רבים בחיי היומיום. זה גורם לאנשים להתעלם מאופיים. בלום שואף להיות הגשר בין הצרכנים לרצונות הטבעיים שלהם. המוצר אינו אוטומטי, הוא נועד לסייע לצרכן. תמיכת היישום תאפשר למשתמשים לנקוט בפעולה עם הצמחים שלהם, שתאפשר להם לטפח.

קפלה

Coast Whale

קפלה הצורה הביונית של הלוויתן הפכה לשפה של קפלה זו. לוויתן נטוע בחופי איסלנד. אדם יכול להיכנס לגופו דרך זנב דגים נמוך ולחוות את נקודת המבט של לוויתן המתבונן באוקיאנוס בו קל יותר לבני האדם להרהר על ההזנחה של השפלה סביבתית. המבנה התומך נופל על החוף כדי להבטיח נזק מינימלי לסביבה הטבעית. חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה הופכים את הפרויקט ליעד תיירותי הקורא להגנת הסביבה.

צמיג טרנספורמטיבי

T Razr

צמיג טרנספורמטיבי בעתיד הקרוב הפריחה של פיתוח תחבורה חשמלית עומדת בפתח. כיצרנית חלקי רכב, מקסקסיס ממשיכה לחשוב כיצד היא יכולה לתכנן מערכת חכמה ריאלית שיכולה להשתתף בטרנד זה ואף לעזור להאיץ אותה. T Razr הוא צמיג חכם שפותח לצורך. חיישנים המובנים שלה מזהים באופן פעיל תנאי נסיעה שונים ומספקים אותות פעילים להפיכת הצמיג. המדרגות המוגדלות נמתחות ומשנות את אזור המגע בתגובה לאות ולכן משפרות את ביצועי המתיחה.

מכונת תה

Grundig Serenity

מכונת תה Serenity היא יצרנית תה העכשווית המתמקדת בחוויית משתמש משמחת. הפרויקט מתמקד ברובו באלמנטים אסתטיים וחוויית משתמש, שכן המטרה העיקרית מציעה שהמוצר יהיה שונה מהמוצרים הקיימים. המזח של מכונת התה קטן מהגוף המאפשר למוצר להביט מעל פני האדמה שמביא זהות ייחודית. גוף מעוגל מעט בשילוב משטחים חתוכים תומך גם בזהותו הייחודית של המוצר.

נברשת

Lory Duck

נברשת הברווז של לורי מעוצב כמערכת מתלה המורכבת ממודולים העשויים זכוכית פליז וזכוכית אפוקסי, שכל אחד מהם דומה לברווז המחליק ללא מאמץ דרך מים קרירים. המודולים מציעים גם אפשרות להגדרה; עם נגיעה, כל אחד יכול להיות מותאם לפנים לכל כיוון ולתלות בכל גובה. הצורה הבסיסית של המנורה נולדה במהירות יחסית. עם זאת, הוא היה זקוק לחודשי מחקר ופיתוח עם אינספור טיפוסים כדי ליצור את האיזון המושלם שלו ואת המראה הטוב ביותר מכל הזוויות האפשריות.

עיצוב היום

עיצוב מדהים. עיצוב טוב. העיצוב הטוב ביותר.

עיצובים טובים יוצרים ערך לחברה. בכל יום אנו מציגים פרויקט עיצוב מיוחד המדגים מצוינות בעיצוב. כיום, אנו שמחים להציג עיצוב עטור פרסים שעושה את ההבדל החיובי. אנו נציג עיצובים מעוצבים ומעוררי השראה יותר מדי יום. דאגו לבקר אותנו כל יום בכדי ליהנות ממוצרי עיצוב ופרויקטים חדשים וטובים של מעצבים גדולים בעולם.