מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מושג אריזה

Faberlic Supplements

מושג אריזה בעולם המודרני אנשים נחשפים כל הזמן להשפעות האגרסיביות של גורמים שליליים חיצוניים. אקולוגיה גרועה, קצב החיים העמוס במגלופולינים או מתחים מביאים לעומסים מוגברים על הגוף. כדי לנרמל ולשפר את המצב התפקודי של הגוף, משתמשים בתוספי מזון. המטפורה העיקרית של פרויקט זה הפכה לתרשים לשיפור רווחתו של אדם עם תוספי מזון. כמו כן, האלמנט הגרפי הראשי חוזר על צורת האות F - האות הראשונה בשם המותג.

הבית

Dezanove

הבית השראתו של האדריכל הגיעה מעץ האקליפטוס המוחזר של "הבטאים". אלה הן פלטפורמות ייצור המולים בשפך המהוות את התעשייה המקומית החשובה מאוד ב"ריה דה ארוסה ", ספרד. במצעים אלה משתמשים בעץ אקליפטוס וישנם שלוחות של עץ זה באזור. גיל העץ אינו מוסתר, והפנים החיצוניות והפנימיות השונות של העץ משמשות ליצירת תחושות שונות. הבית מנסה ללוות את מסורת הסביבה ולחשוף אותם דרך הסיפור המסופר בעיצוב ובפירוט.

מסעדה

Xin Ming Yuen

מסעדה הכניסה היא מצעד של חומרים, מבנים וצבעים מנוגדים. אזור קבלת הפנים הוא מרחב של נוחות שלווה. תבניות משמח נתקלים בקישוטים שובבים. מאחור נמצא אזור בר דינאמי בהקשר של מנוחה. הדמות הסינית המסורתית של דפוס הואי הובילה אורות מוסיפה תחושה של עתידנות. פינת האוכל עוברת דרך קלוסטר מקורה מעוטר בעדינות. מעוטר בתמונות פרחי דגים ופחמימות, מסכי ויטראז 'מובלטים וארונות הרופא המרפא העתיק באי זי, זהו מסע חזותי דרך זמן ושרידים תרבותיים באופנה.

שטחים קמעונאיים

Portugal Vineyards

שטחים קמעונאיים חנות הקונספט פורטוגל Vineyards היא החנות הפיזית הראשונה של חברת המומחים המקוונת בתחום היין. החנות ממוקמת בסמוך למטה החברה, מול הרחוב ותופסת 90 מ"ר. החנות מורכבת מתכנית פתוחה נטולת מחיצות. הפנים הוא חלל לבן מסנוור ומינימלי עם מחזור מעגלי - בד לבן שהיין הפורטוגזי יבריק ויוצג. המדפים מגולפים מהקירות בהתייחס לטרסות היין בחוויה קמעונאית ענקית של 360 מעלות ללא דלפק.

אמנות

Metamorphosis

אמנות האתר נמצא באזור התעשייה קיהין שבפרברי טוקיו. עשן המתבשל בעקביות מארובות מפעלים תעשייתיים כבדים עשוי לתאר דימוי שלילי כמו זיהום וחומריות. עם זאת, התצלומים התמקדו בהיבטים השונים של המפעלים המציגים את יופיים התפקודיים. במהלך היום, צינורות ומבנים יוצרים דפוסים גיאומטריים עם קווים ומרקמים וקנה המידה על מתקנים בלויים יוצר אוויר של כבוד. בלילה המתקנים מתחלפים למבצר קוסמי מסתורי מזה של סרטי מדע בדיוני בשנות השמונים.

חברתי ופנאי

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

חברתי ופנאי הקווים האופקיים והאנכיים מצטלבים זה בזה ליצירת רשת. כל רשת היא פלטפורמת תקשורת, שהיא גם המקור לתפיסת עיצוב הוויסקי. מבחינת חיסכון באנרגיה והגנה על הסביבה, המעצב השתמש במנורות LED חוסכות אנרגיה לאורך כל המוט. על מנת לשמור על איכות האוויר בבר, העיצוב מאמצ חלונות מצפון לדרום, מה שיכול להבטיח מעבר של אוויר טבעי.