מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
המרכז התרבותי לחשוב מחדש מימי הביניים

Medieval Rethink

המרכז התרבותי לחשוב מחדש מימי הביניים רהינק מימי הביניים הייתה תגובה לוועדה פרטית להקים מרכז תרבותי לכפר קטן ולא מוסתר בפרובינציית גואנגדונג, שתחילתה 900 שנה לשושלת סונג. פיתוח בן 7 קומות, בן 7,000 מ"ר, מתרכז במבנה סלע עתיק המכונה אבן דינג צ'י, סמל למוצא הכפר. הרעיון העיצובי של הפרויקט מבוסס על הצגת ההיסטוריה והתרבות של הכפר העתיק תוך קישור בין הישן לחדש. המרכז התרבותי משמש כפרשנות מחודשת של כפר קדום והפיכתו לארכיטקטורה עכשווית.

מרכז מכירות

Feiliyundi

מרכז מכירות עבודה עיצובית טובה תעורר את הרגש של האנשים. המעצב קופץ מזיכרון הסגנון המסורתי ומכניס חוויה חדשה במבנה החלל המפואר והעתידני. אולם חוויות סביבתי מרתק נבנה באמצעות מיקום זהיר של מתקנים אומנותיים, תנועה ברורה של חלל ומשטח דקורטיבי סלול על ידי חומרים וצבעים. להיות בו הוא לא רק חזרה לטבע, אלא גם מסע מועיל.

מכסה המנוע טווח

Black Hole Hood

מכסה המנוע טווח מכסה המנוע הזה, שעוצב על ידי השראה על ידי Black Hole ו- Worm Hole, הופך את המוצר לצורה יפה ומודרנית, שכולה גורמת לרגשות רגשיים ובמחיר סביר. זה עושה רגעים רגשיים ושימוש קל בזמן הבישול. הוא קל, קל להתקנה, קל לניקוי ומתוכנן למטבחי iland מודרניים.

מרכז מכירות

HuiSheng Lanhai

מרכז מכירות עם נושא האוקיאנוס של עיצוב הסצנה, הולידו את נשמת החלל, עם ריבוע הפיקסלים כאלמנט התקשורת החזותית, אפשרו לילדים במשחק לחקור את גילוי הלמידה והצמיחה להפוך לליבת המקרה, מיקום החלל החופשי מציג את אפקט פנטזיה של חינוך בכיף. מהצורה, הסולם, מתקן הצבע, המבנה וכלה בחוויה חושית פסיכולוגית, מושג המרחב ממשיך ומעשיר כאשר כל האלמנטים משולבים ומתנגשים.

הרמקול

Black Hole

הרמקול חור שחור מעוצב על בסיס טכנולוגיה חכמה מודרנית, והוא רמקול נייד Bluetooth. זה יכול להיות מחובר לכל טלפון סלולרי עם פלטפורמות שונות, ויש יציאת USB לחיבור לאחסון נייד חיצוני. האור המשובץ יכול לשמש כפנס שולחן. כמו כן, המראה המושך של Black Hole הופך אותו לשימוש ביתי מושך כל כך בעיצוב פנים.

רמקול

Black Box

רמקול זהו רמקול נייד Bluetooth. הוא קל וקטן ובעל צורה רגשית. עיצבתי את צורת הרמקולים של Black Box על ידי פשטת צורת הגלים. להאזנה לצליל הסטריאו יש לו שני רמקולים, שמאל וימין. גם שני הרמקולים הללו הם כל חלק מצורת הגל. האחת היא צורת גל חיובית וצורת גל שלילית. לשימוש, מכשיר זה יכול לחבר זוג להתקנים אלקטרוניים אחרים כמו ניידים ומחשב באמצעות Bluetooth ולהשמיע את הצליל. כמו כן יש לו את שיתוף הסוללה. בהרכבת שני רמקולים מופיעה קופסה שחורה על השולחן כאשר אינה בשימוש.

מעצב היום

מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הטובים בעולם.

עיצוב טוב ראוי להכרה רבה. בכל יום אנו שמחים להציג מעצבים מדהימים היוצרים עיצובים מקוריים וחדשניים, ארכיטקטורה מדהימה, אופנה מסוגננת וגרפיקה יצירתית. היום אנו מציגים בפניכם את אחד המעצבים הגדולים בעולם. בדוק עוד היום תיק עבודות עטור פרסים וקבל את ההשראה היומיומית שלך לעיצוב.