מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
התערוכה

LuYu

התערוכה אמנות משפיעה על החיים והחיים מביאים השתקפות ופרשנות מעמיקה של האמנות. המרחק בין אמנות לחיים עשוי להיות בנסיעות היומיומיות. אם תאכלו כל ארוחה בזהירות, תוכלו להפוך את חייכם לאמנות. היצירה של המעצב היא גם אמנות, המיוצרת במחשבות משלו. טכניקות הן כלים, וביטויים הם תוצאות. רק עם מחשבות יהיו עבודות טובות באמת.

לובי וטרקלין בניין מגורים

Light Music

לובי וטרקלין בניין מגורים עבור מוזיקה קלה, לובי מגורים ועיצוב לאונג ', ארמנד גרהאם ואהרון יאסין ממרכז העיר A + A בניו יורק רצו לחבר את החלל לשכונה הדינמית של אדמס מורגן בוושינגטון הבירה, שם סצנת חיי הלילה והמוזיקה, מג'אז. ללכת לכיוון פאנק רוק ואלקטרוניקה תמיד היו מרכזיים. זו ההשראה היצירתית שלהם; התוצאה היא חלל ייחודי המשלב שיטות ייצור דיגיטליות מהשורה הראשונה עם טכניקות אומנותיות מסורתיות ליצירת עולם שוקק עם דופק וקצב משלו, המשמש כבוד למוזיקה המקורית התוססת של DC.

שולחן

Codependent

שולחן תלות קודית מתייחסת לפסיכולוגיה ולעיצוב, תוך התמקדות ספציפית בביטוי הפיזי של מצב פסיכולוגי, תלות cod. על שתי הטבלאות השזורות זו בזו להסתמך זה על זה כדי לתפקד. שתי הצורות אינן מסוגלות לעמוד לבדן, אך יחד יוצרות צורה פונקציונלית אחת. הטבלה הסופית היא דוגמה רבת עוצמה שכלל השלם בה גדול מסכום חלקיה.

פנים מסחרי

Nest

פנים מסחרי הקומה משותפת לשני אנשי מקצוע ייחודיים-תומכים ואדריכלים הקוראים להזמנות היררכיות מגוונות. בחירה ופירוט של אלמנטים הייתה מאמץ לשמור על המראה הכללי מקורקע, אדמתי ולהחיות את האומנות המקומית וחומרי הבנייה. התערובת והיישום של חומרים ידידותיים לסביבה, גודל הפתחים, כולם מונעו על ידי היזכרת האקלים המקומי כדי להפוך סביבה נעימה לעורר מחדש את הפרקטיקות האבודות יחד עם בניית תרגול בר-קיימא.

סכו"ם

Ingrede Set

סכו"ם סט הסכו"ם של אינגריד מיועד לבטא את הצורך בשלמות בחיי היומיום. סט מזלג, כף וסכין יחד עם מגנטים. הסכו"ם עומד אנכית ויוצר הרמוניה לשולחן. צורות מתמטיות מותרות לבנות צורה נוזלית אחת המורכבת משלושה חלקים שונים. גישה זו יוצרת אפשרויות חדשות הניתנות ליישום על מוצרים רבים ושונים כגון כלי שולחן ועיצוב כלים אחרים.

שירות המלצות מוזיקה

Musiac

שירות המלצות מוזיקה Musiac הוא מנוע המלצות מוזיקלי, השתמש בהשתתפות פרואקטיבית בכדי למצוא אפשרויות מדויקות למשתמשים שלה. זה נועד להציע ממשקים חלופיים שיאתגרו את האוטוקרטיה של האלגוריתם. סינון מידע הפך לגישת חיפוש בלתי נמנעת. עם זאת, זה יוצר אפקטים של חדרי הד ומגביל את המשתמשים באזור הנוחות שלהם על ידי ביצוע בקפדנות אחר העדפותיהם. משתמשים נעשים פסיביים ומפסיקים לחקור את האפשרויות שהמכונה מספקת. בילוי זמן לבחינת אפשרויות עשוי להעלות עלויות ביו ענקיות, אך המאמץ הוא זה שיוצר חוויה משמעותית.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.