מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טחנת מטבח חכמה

FinaMill

טחנת מטבח חכמה FinaMill היא טחנת מטבח עוצמתית עם תרמילי תבלינים מתחלפים וממלאים מחדש. FinaMill היא הדרך הקלה להעלות את הבישול בטעם הנועז של תבלינים טחונים טריים. פשוט מלאו את התרמילים הרב פעמיים בתבלינים יבשים או עשבי תיבול, הצמידו תרמיל למקום וטחנו את הכמות המדויקת של התבלינים שאתם צריכים בלחיצת כפתור. החליפו תרמילי תבלינים בכמה לחיצות בלבד והמשיכו לבשל. זה המטחנה האחת לכל התבלינים שלך.

דירה

Nishisando Terrace

דירה בית משותף זה מורכב מארבעה בתים בני שלוש קומות בנפח נמוך ועומד באתר ליד מרכז העיר. סריג הארז המקיף מחוץ לבניין מגן על הפרטיות והימנעות מהידרדרות של גוף הבניין עקב אור שמש ישיר. אפילו עם התוכנית הריבועית הפשוטה, בנייה תלת-ממדית ספירלית שנעשתה על ידי חיבור גינה פרטית ברמה אחרת, כל חדר ואולם מדרגות מובילים להזנת נפח הבניין הזה בצורה מקסימאלית. שינוי חזית לוחות הארז והפרופורציות המבוקרות עשויים לאפשר למבנה זה להמשיך להיות אורגני ולהשתלב עם שינוי רגעי בעיר.

קניון משפחתי

Funlife Plaza

קניון משפחתי Funlife Plaza הוא קניון משפחתי לילדים ופנאי וחינוך לילדים. שואף ליצור מסדרון מכוניות מירוץ לילדים לרכב בזמן קניות הורים, בית עץ לילדים שמזהיר ומשחק בפנים, תקרת "לגו" עם שם קניון נסתר כדי לעורר את הדמיון לילדים. רקע לבן פשוט עם אדום, צהוב וכחול, תנו לילדים לצייר ולצבוע אותו על קירות, רצפות ושירותים!

עיצוב פנים

Suzhou MZS Design College

עיצוב פנים פרויקט זה ממוקם בסוז'ואו, המוכר היטב על ידי עיצוב הגן הסיני המסורתי. המעצבת השתדלה להפגיש בין רגישותה המודרניסטית והן את שפת העם של סוז'ואו. העיצוב לוקח רמזים מהארכיטקטורה הסוז'ואית המסורתית עם השימוש בקירות טיח לבנים, דלתות ירח וארכיטקטורת גנים מורכבת בכדי לחזות מחדש את שפת העם של סוז'ואו בהקשר עכשווי. ריהוט נוצר מחדש עם ענפים ממוחזרים, במבוק וחבלי קש עם השתתפות סטודנטים, שהעניקו את המשמעות המיוחדת למרחב חינוך זה.

כסא הודעות

Kepler 186f

כסא הודעות הבסיס המבני של כיסא הכורסה Kepler-186f הוא מחבת, מולחמת מחוט פלדה אליו מהודקים האלמנטים המגולפים מעץ האלון בעזרת שרוולי פליז. אפשרויות שונות של שימוש באבזור משתלבות בהרמוניה עם גילופי עץ ואלמנטים של תכשיטים. אובייקט אמנות זה מייצג ניסוי בו משולבים עקרונות אסתטיים שונים. אפשר לתאר את זה כ"בארוק ברברי או חדש "שבו משולבים הצורות המחוספסות והמעולות. כתוצאה מאלתור, קפלר נעשה רב שכבתי, עטוף בתת-הטקסטים ובפרטים חדשים.

תכנון פרמטרי

Titanium Choker

תכנון פרמטרי מבחינה עיצובית, IOU משתמש בתוכנת סימולציה תלת-ממדית ליצירת מודלים פרמטריים, הדומים לסגנון בו זכתה זאהה חדיד בעולם האדריכלות. מבחינה חומרית, IOU מציג פריטים בלעדיים בטיטניום עם לוגו זהב 18 קראט. טיטניום הוא הכי חם בתכשיטים, אבל קשה לעבוד איתו. האיכויות הייחודיות שלה הופכות את החלקים לא רק לקלילים מאוד, אלא נותנים אפשרות להפוך אותם כמעט לכל צבע בספקטרום.