מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב אריזות בירה בווארית

AEcht Nuernberger Kellerbier

עיצוב אריזות בירה בווארית בתקופת ימי הביניים, מבשלות בירה מקומיות הניחו לבירה להתבגר במרתפים חצובים בסלעים מתחת ל -600 שנה מתחת לטירת נירנברג. לכבוד ההיסטוריה הזו, האריזה של "AEcht Nuernberger Kellerbier" מביטה אותנטית בזמן. תווית הבירה מציגה רישום ידני של הטירה היושבת על סלעים וחבית עץ במרתף, ממוסגרת בגופנים מסוג וינטאג '. תווית האיטום עם סימן המסחר של חברת "סנט מאוריציוס" ופקק הכתר בצבע נחושת משדרים אומנות ואומנות.

מרכז מכירות

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

מרכז מכירות העיצוב משלב את העממי הצפון-מזרחי עם העדינות והחן של הדרום על מנת לתת לחיים מלאי הכללה. העיצוב החכם והפריסה הקומפקטית מרחיבים את אדריכלות הפנים. המעצב משתמש במיומנויות עיצוב פשוטות ובינלאומיות עם אלמנטים טהורים וחומרים פשוטים, ההופכים את החלל לטבעי, נינוח וייחודי. העיצוב הוא מרכז מכירות בשטח של 600 מ"ר, והוא מכוון לתכנן מרכז מכירות ייעודי מזרחי מודרני, מה שהופך את לב התושב לשקט ולזרוק את החוץ לרעש. המשיכו לאט ותהנו מחיי היופי.

מרכז מכירות

Yango Poly Kuliang Hill

מרכז מכירות עיצוב זה נועד לחקור כיצד להביא לחוויה מענגת של חיים אידיליים פרביים, המניעה אנשים לחפש חיים טובים ומובילה את העם להתקדם לעבר בית השירה המזרחי. המעצב משתמש במיומנות עיצוב מודרנית ופשוטה עם חומרים טבעיים ורגילים. תוך התמקדות ברוח והזנחת הצורה, העיצוב משלב את האלמנטים של תרבות הזן והתה, רגשותיהם המאוהבים של הדייגים, מטריית נייר שמן. באמצעות הטיפול בפרטים, הוא מאזן בין הפונקציה לאסתטיקה והופך את החיים לאמנותיים.

וילה

Tranquil Dwelling

וילה העיצוב משתמש בטכניקות עיצוב בעלות איזון פורמלי כשימות העברת התפיסה האמנותית המזרחית. הוא מאמץ אלמנטים של במבוק, סחלב, פריחת שזיף ונוף. המסך הפשוט נוצר על ידי הארכת צורת הבמבוק באמצעות ניכוי צורת הבטון והוא נעצר במקום בו עליו לעצור. הסלון ופריסות חדר האוכל של מעלה ומטה מגדירים את מגבלת החלל ומגלמים את המרחב הסיכוי המזרחי שהוא דליל וטלאים. סביב הנושא של חיים פשוטים ונוסעים בקלילות, הקווים הנעים ברורים, זהו ניסיון חדש לסביבת המגורים של האנשים.

מיתוג מכוני יופי

Silk Royalty

מיתוג מכוני יופי מטרת תהליך המיתוג היא למקם את המותג בקטגוריית ה- high-end על ידי מבט ותחושה של הסתגלות למגמות העולמיות בתחום האיפור וטיפוח העור. אלגנטי בחלקו הפנימי והחיצוני, ומציע ללקוחות מפלט מפואר לסגת לטיפול עצמי ועוזב מחודש. תקשורת בהצלחה לחוויה לצרכנים הוטמעה בתהליך העיצוב. לכן, סלון אלחריר פותח, המביע נשיות, אלמנטים חזותיים, צבעים מרקמים ומרקמים תוך הקפדה על הפרטים המשובחים בכדי להוסיף יותר ביטחון ונוחות.

טחנת מטבח חכמה

FinaMill

טחנת מטבח חכמה FinaMill היא טחנת מטבח עוצמתית עם תרמילי תבלינים מתחלפים וממלאים מחדש. FinaMill היא הדרך הקלה להעלות את הבישול בטעם הנועז של תבלינים טחונים טריים. פשוט מלאו את התרמילים הרב פעמיים בתבלינים יבשים או עשבי תיבול, הצמידו תרמיל למקום וטחנו את הכמות המדויקת של התבלינים שאתם צריכים בלחיצת כפתור. החליפו תרמילי תבלינים בכמה לחיצות בלבד והמשיכו לבשל. זה המטחנה האחת לכל התבלינים שלך.