מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב ארגוני

Vivifying Minimalism

עיצוב ארגוני ניתן היה לספק חלל עכשווי המותאם אישית לטיפולים על בסיס טכנולוגיה מתקדמת תוך הצעת טיפולי ספא קלאסיים. ההצעה שהתקבלה הייתה ליצור מרחב דינמי הפולט את הצנע של מעבדות מדעיות תוך הוספת קונוטציות מוכרות של פנים קלאסיים חמים. ההשראה ללובי הקרקע הגיעה מפילוסופיית הזן ומהטבע הדיאדי של הקוסמוס. Lavaplaster לבן רומז על סיבה קלינית לבנה ומדעית, חום שוקולד מפלטת צבעים קלאסית המרמז על קונוטציות טעימות של תשוקות אנושיות.

מרכז רפואי

Neo Derm The Center

מרכז רפואי זה נועד להדהד את נושא הקווים, וההדגשות בצבע סיד מספיקות בכדי להפגין את תקציר העיצוב הנושף והאנרגטי למרכז טיפוח עור זה. קרני קווים מהירים לבנים פועלים לאורך התקרה הלבנה ונמשכים אל החלל שמסביב בדינמיקה. אזור הרגיעה הצמוד לקבלה ממוקם על גוון צבעוני סיד מריהוט לשטיח המדגיש את תמצית המותג הצעיר והמחודש באמצעות סקירה על נמל ויקטוריה.

חלל תצוגה ומשא ומתן

All Love in Town Sales Center

חלל תצוגה ומשא ומתן מרחב מסחרי יכול גם להיות אזור פעילות מונחה עסק מלא באומנות ואסתטיקה כמו תיאטרון ומוזיאון. מעט מעצבים שמעולם לא חשבו שהשילוב האינטנסיבי בין אנשים לסביבה הופך להיות כה חיוני מאי פעם שציפינו. יצרנו חלל פנים שפגע באקורד עם אנשים שנכנסים לתוכו על ידי שימוש רב ביותר בחומרים במחירים נמוכים - נורות, פינג פונג וכדורי קישוט לחג המולד. זה הוציא אגדה של מכירות נכסים של משימות מכירת גמר בשלוש חודשים באותה תקופה בענף כולו בגלל העיצוב המיוחד.

טבעת

Moon Curve

טבעת עולם הטבע נמצא בתנועה מתמדת כשהוא מאזן בין סדר לכאוס. עיצוב טוב נוצר מאותו מתח. תכונותיו של חוזק, יופי ודינמיות נובעות מיכולתו של האמן להישאר פתוחים לניגודים אלה במהלך מעשה היצירה. היצירה המוגמרת היא סכום של אינספור בחירות שהאמן מבצע. כל מחשבה ושום תחושה לא תביא לעבודה נוקשה וקרה, ואילו כל תחושה ושום שליטה מניבה עבודה שלא מצליחה להתבטא. שזירת השניים תהיה ביטוי לריקוד החיים עצמם.

מנורה

Capsule Lamp

מנורה המנורה תוכננה במקור למותג בגדי ילדים. ההשראה מגיעה מצעצועי קפסולה שילדים מקבלים ממכונות אוטומטיות הממוקמות בדרך כלל בחזיתות חנות. במבט אל המנורה ניתן לראות חבורה של צעצועי קפסולה צבעוניים, שכל אחד מהם נושא משאלה ותענוג שמעוררים את נשמתו הצעירה. ניתן להתאים את מספר הקפסולות ולהחליף את התוכן כרצונך. מטריוויה יומיומית לקישוטים מיוחדים, כל חפץ שאתה מכניס לכמוסות הופך לנרטיב ייחודי משלך, ובכך מגבש את חייך ואת מצב הנפש שלך בזמן מסוים.

קולנוע

Wuhan Pixel Box Cinema

קולנוע "פיקסל" הוא המרכיב הבסיסי של תמונות, המעצב בוחן יחסי תנועה ופיקסלים כדי להפוך לנושא של עיצוב זה. "פיקסל" מיושם באזורים שונים בקולנוע. אולם הקופות הגדול מכיל מעטפה מעוקלת אדירה שנוצרה על ידי מעל 6000 פנלים של לוחות נירוסטה. קיר התצוגה המאפיין מעוטר בכמות אדירה של רצועות מרובעות הבולטות מהקיר מציג את שמו הקולנועי הזוהר. בתוך הקולנוע הזה, כולם יהנו מהאווירה הגדולה של העולם הדיגיטלי שנוצר בעקבות לכידותם של כל האלמנטים ה"פיקסלים ".