מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מסוף הגירה אוטומטי

CVision MBAS 2

מסוף הגירה אוטומטי MBAS 2 תוכנן כדי להתריס נגד טיבם של מוצרי אבטחה ולמזער הפחדה ופחד מהיבטים טכנולוגיים ופסיכולוגיים כאחד. העיצוב שלה מפרש מחדש אלמנטים ממוחשבים ביתיים מוכרים בכדי לספק מראה ידידותי למשתמש לאזרחים כפריים סביב גבול תאילנד. קוליות וויזואליות על המסך מנחות משתמשים בפעם הראשונה צעד אחר צעד בתהליך. גוון הצבע הכפול במשטח הדפסת האצבע מצביע בבירור על אזורי סריקה. MBAS 2 הוא מוצר ייחודי שמטרתו לשנות את הדרך בה אנו חוצים גבולות, ומאפשרים מספר שפות וחווית משתמש ידידותית ללא הבחנה.

אולם תצוגה

From The Future

אולם תצוגה אולם תצוגה: באולם התצוגה מוצגות נעלי אימון וציוד ספורט, שיוצרו בטכנולוגיית הזרקה. המקום נראה כמו מיוצר בלחיצת עובש הזרקה. בשיטת הייצור של המקום, רהיטים כאילו הם נפגשים עם מיוצרים בתבנית הזרקה על מנת לייצר את השלם. שבילי תפירה גסים שעל התקרה מרככים את כל הוויזואליות הטכנולוגית.

כסא

SERENAD

כסא אני מכבד את כל הכסאות. לדעתי אחד הדברים החשובים והקלאסיים והמיוחדים בעיצוב פנים הוא הכסא. הרעיון של כסא סרנד מקורו בברבור על המים שהסתובב והניח את פניה בין הכנפיים. אולי המשטח הזוהר והחלקלק בכסא סרנד עם עיצוב שונה ומיוחד הוא נעשה רק למקומות מאוד מיוחדים וייחודיים.

כורסה

The Monroe Chair

כורסה אלגנטיות בולטת, פשטות ברעיון, נוחה, מעוצבת תוך התחשבות בקיימות. כסא מונרו הוא ניסיון לפשט באופן דרסטי את תהליך הייצור הכרוך בייצור כורסא. היא מנצלת את הפוטנציאל הטכנולוגי של CNC לחתוך שוב ושוב אלמנט שטוח מ- MDF, ואז אלמנטים אלה מונחים סביב ציר מרכזי לעיצוב כורסה מפותלת ומורכבת. הרגל האחורית מתחלפת בהדרגה למשענת הגב ומשענת היד לרגל הקדמית, ויוצרת אסתטיקה מובחנת המוגדרת לחלוטין על ידי פשטות תהליך הייצור.

ספסל הפארק

Nessie

ספסל הפארק פרויקט זה מבוסס על רעיון הקונספט של "Drop & Forget", כלומר התקנה קלה באתר עם עלויות התקנה מינימליות ביחס למבני האינפרה-קיימים של סביבה עירונית. נוצר נוזל בטון חזק, מאוזן בקפידה, יוצר חווית ישיבה מחבקת ונוחה.

משקפיים

Camaro | advanced collection

משקפיים האוסף המתקדם | עץ "מאופיין במשקפיים גדולים יותר והעיצוב מודגש על ידי הקומפוזיציה התלת מימדית הבולטת. שילובי עץ חדשים והליטוש המשובח ביותר בידיים משמעו שכל מסגרת משקפיים מתקדמת של ROLF הינה יצירה אומנותית.