מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
סיכה

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

סיכה אופיו וצורתו החיצונית של נושא מאפשרים לשנות עיצוב חדש של קישוט. בטבע התוסס תקופה אחת משתנה לאחרת. האביב עוקב אחר החורף והבוקר מגיע אחרי הלילה. גם הצבעים משתנים כמו גם האווירה. עיקרון זה של החלפת תמונות, החלפת תמונות מובא לקישוטי "מטמורפוזה של אסיה", האוסף בו שתי מצבים שונים, שתי תמונות בלתי מוגבלות המשתקפות באובייקט אחד. אלמנטים מטלטלין של הבנייה מאפשרים לשנות את אופיו ואת מראהו של הקישוט.

שעון אנלוגי

Kaari

שעון אנלוגי עיצוב זה מבוסס על מנגנון אנלוגי 24 שעות ביממה (יד חצי שעה). עיצוב זה מסופק עם שני חתכים למות בצורת קשת. דרכם ניתן לראות את הידיים השעות והדקות המפנות. יד השעה (דיסק) מחולקת לשני מקטעים בצבעים שונים אשר מסתובבים מציינים זמן AM או PM בהתאם לצבע שמתחיל להראות. יד הדקה נראית דרך קשת הרדיוס הגדולה יותר וקובעת איזו משבצת דקה תואמת לחוגות 0-30 דקות (הממוקמת ברדיוס הפנימי של הקשת) ולחריץ 30-60 דקות (ממוקם ברדיוס החיצוני).

לופר שמלות מודרני

Le Maestro

לופר שמלות מודרני לה מאסטרו עושה מהפכה בנעל השמלה על ידי שילוב 'מטריקס ישיר מתכת לייזר Sintered (DMLS) טיטניום. 'עקב מטריקס' מקטין את המסה הוויזואלית של חלק העקב ומציג את השלמות המבנית של נעל השמלה. כדי להשלים את הערפד האלגנטי, נעשה שימוש בעור דגנים גבוה לעיצוב הא-סימטרי המובהק של החלק העליון. שילוב חלק העקב לחלקו העליון מורכב כעת לצללית מלוטשת ומעודנת.

צ'יפאו עכשווי

The Remains

צ'יפאו עכשווי ההשראה היא משרידים סיניים, "קרמיקה" היא הייצוג הכי פופולרי ולא משנה מהמלכים והאנשים. במחקר שלי, גם כיום הסטנדרטים העיקריים של האסתטיקה הסינית של אופנה ופנג שואי (עיצוב פנים וסביבה) אינם משתנים. הם אוהבים מעבר, שכבות ומאחלים. הייתי רוצה לעצב קיפאו כדי להביא את ההשלכה והתכונה של הקרמיקה מהשושלת הישנה לאופנה עכשווית. ומעורר אנשים שנשכחים מהתרבות והאתניות שלהם בכל פעם שאנחנו בדור ה- i.

סיכה

Chiromancy

סיכה כל אדם הוא ייחודי ומקורי. זה ניכר אפילו בדפוסים שעל אצבעותינו. גם קווים משורטטים וסימני ידינו מקוריים למדי. בנוסף, לכל אדם מגוון אבנים, הקרובים אליהם באיכות או קשורים לאירועים אישיים. כל התכונות הללו מעניקות לצופה חושב כל כך הרבה מאלף ומושך, המאפשר ליצור תכשיטים בהתאמה אישית על בסיס קווים וסימנים של דברים בודדים. קישוט ותכשיטים מסוג זה - מהווים את קוד האמנות האישי שלך

תכשיטים

Angels OR Demons

תכשיטים אנו עדים למאבק המתמיד בין טוב ורע, חושך ואור, יום ולילה, כאוס וסדר, מלחמה ושלום, גיבור ונבל בכל יום. בלי קשר לדתנו או לאומנו, נאמר לנו סיפורם של חברינו הקבועים: מלאך היושב על כתף ימין ושד משמאל, המלאך משכנע אותנו לעשות טוב ורושם את מעשינו הטובים. הוא השטן משכנע אותנו לעשות רע ומעקב אחר מעשינו הרעים. המלאך הוא מטאפורה ל"אני-על "שלנו והשטן מייצג את" אידי "והקרב המתמיד בין המצפון ללא המודע.