מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טבעת

Pollen

טבעת כל יצירה היא פרשנות לשבר הטבע. הטבע הופך לעילה לעורר חיים בתכשיטים, לשחק באורות ובצללים במרקמים. המטרה היא לספק תכשיט עם צורות מפורשות כפי שהטבע יעצב אותם ברגישותו ובחושניותו. כל החלקים מיוצרים בעבודת יד כדי לשפר את המרקמים והייחודיות של התכשיט. הסגנון טהור כדי להגיע לחומר חיי הצמח. התוצאה מעניקה ליצירה ייחודית וגם נצחית המחוברת עמוק לטבע.

תכשיטים הניתנים להתאמה

Gravity

תכשיטים הניתנים להתאמה בעוד שבמאה ה- 21 השימוש בטכנולוגיות עכשוויות גבוהות, בחומרים חדשים או בצורות חדשות קיצוניות הוא לעתים קרובות חובה לעשות חידושים, כוח המשיכה מוכיח את ההפך. כוח המשיכה הוא אוסף של תכשיטים הניתנים להתאמה המשתמשים רק בחוט, בטכניקה ישנה מאוד, וכוח המשיכה, משאב בלתי נדלה. הקולקציה מורכבת ממספר רב של אלמנטים מכסף או זהב, עם עיצובים שונים. כל אחד מהם יכול להיות משויך פנינים או גדילי אבנים ותליונים. האוסף מכנה כל כך אינסוף של תכשיטים שונים.

קולקציית בגדי נשים

The Hostess

קולקציית בגדי נשים אוסף הבוגרים של דריה ז'יליאבה עוסק בנשיות וגבריות, כוח ושבריריות. השראתו של האוסף מקורו באגדה ישנה מהספרות הרוסית. המארחת של הר הנחושת היא פטרונית קסומה של כורים מאגדה רוסית ישנה. באוסף זה תוכלו לראות את נישואיהם היפים של קווים ישרים, בהשראתם של מדי הכורה, ואת הכרכים החינניים של התלבושת הלאומית הרוסית. חברי הצוות: דריה ז'יליאבה (מעצבת), אנסטסיה ז'יליאבה (עוזרת המעצבת), יקטרינה אנזלובה (צלם)

תיק יד, תיק ערב

Tango Pouch

תיק יד, תיק ערב פאוץ 'הטנגו הוא תיק יוצא מן הכלל עם עיצוב חדשני באמת. זוהי פריט אמנות לביש שלובש ידית הזרוע והיא מאפשרת לך חופשיים בידיים. בפנים מספיק מקום ובניית סגירת המגנט המתקפלת מעניקה פתח בלתי צפוי ורחב רחבה. הפאוץ 'עשוי מעור עגל שעווה רך ושעווה למגע נעים להפליא של הידית ותוספות הצד הנפוחות, מנוגד בכוונה לגוף הראשי הבנוי יותר העשוי עור כביכול מזוגג.

מעיל שניתן להמרה

Eco Furs

מעיל שניתן להמרה המעיל שיכול להיות 7 ב -1 הוא בהשראת נשות הקריירה העמוסות אשר בוחרות במלתחה יומית ייחודית, אקולוגית ופונקציונאלית. בתוכה טקסטיל ה- Ria Rug הסקנדינבי הישן אך שוב הטרנדי, שנתפר ביד, מתפרש מחדש בצורה מודרנית שמביאה לבגדי צמר מצוידים הדומים לפרוות מבחינת הביצועים שלהם. ההבדל הוא בפירוט וידידותיות של בעלי חיים וסביבה. לאורך השנים פרוות האקו נבדקו באקלימי חורף אירופיים שונים שעזרו בפיתוח האיכויות של המעיל הזה ושל שאר היצירות האחרונות עד לשלמות.

בגדים

Bamboo lattice

בגדים בווייטנאם אנו רואים את טכניקת סריג הבמבוק במוצרים רבים כמו סירות, רהיטים, כלובי עוף, פנסים ... סריג הבמבוק הוא חזק, לא יקר וקל להכנה. החזון שלי הוא ליצור אופנת ללבוש נופש שהיא מרגשת וחיננית, מתוחכמת ומקסימה. מרחתי את פרט סריג הבמבוק על כמה מהאופנות שלי על ידי המרת הסריג הרגיל והגולמי והקשה לחומר רך. העיצובים שלי משלבים מסורת עם צורה מודרנית, קשיות דפוס הסריג ורכות חול של בדים משובחים. המוקד שלי הוא על צורה ופרטים, מביא קסם ונשיות ללבוש.