מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תיקים

Qwerty Elemental

תיקים ממש כמו שהאבולוציה העיצובית של מכונות הכתיבה מראה את הטרנספורמציה מצורה חזותית מורכבת מאוד לצורה הגיאומטרית בעלת הצורה הנקייה, קוורטי-אלמנטרי הוא התגלמות חוזק, סימטריה ופשטות. חלקי פלדה קונסטרוקטיביים המיוצרים על ידי בעלי מלאכה שונים הם תכונה חזותית ייחודית של המוצר, המעניקה לתיק מראה אדריכלי. המוזרות החיונית של התיק הם שני מפתחות מכונת כתיבה אשר מיוצרים ומורכבים על ידי המעצבת עצמה.

קולקציית בגדי נשים

Macaroni Club

קולקציית בגדי נשים הקולקציה, מועדון מקרון, נכתבה בהשראת המקרונים מאמצע המאה ה -18 הקושרים אותם לאנשים המכורים ללוגו של ימינו. מקרוני היה המונח של גברים שגברו את גבולות האופנה הרגילים בלונדון. הם היו מאניה הלוגו של המאה ה -18. אוסף זה נועד להציג את העוצמה של הלוגו מהעבר להווה, ויוצר את מועדון מקרוני כמותג בפני עצמו. פרטי העיצוב שואבים השראה מתלבושות מקרוני בשנת 1770, וממגמת האופנה הנוכחית עם נפחים ואורך קיצוניים.

שעון השעון

Argo

שעון השעון Argo מאת Gravithin הוא שעון זמן שעיצובו מעוצב בהשראת סקסטנט. הוא כולל חוגה כפולה חרוטה, הזמינה בשני גוונים, ים כחול עמוק וים שחור, לכבוד הרפתקאותיה המיתיות של ספינת ארגו. פעימות ליבו הודות לתנועת קוורץ שווייצה רונדה 705, ואילו זכוכית הספיר והפלדה המוברשת החזקה 316L מבטיחים עמידות רבה יותר. זה גם עמיד במים 5ATM. השעון זמין בשלושה צבעי מארז שונים (זהב, כסף ושחור), שני גווני חיוג (ים כחול עמוק וים שחור) ושש דגמי רצועות, בשני חומרים שונים.

קולקציית בגדי נשים

Hybrid Beauty

קולקציית בגדי נשים העיצוב של קולקציית היופי ההיברידית הוא להשתמש בקלילות כמנגנון ההישרדות. תכונות חמודות שהוקמו הן סרטים, ראפלס ופרחים, והם משוחזרים על ידי טכניקות כרייה מסורתיות וטכניקות קוטור. זה משחזר טכניקות קוטור ישנות להכלאה מודרנית, שהיא רומנטית, חשוכה, אך גם נצחית. כל תהליך העיצוב של Hybrid Beauty מקדם קיימות ליצירת עיצובים נצחיים.

טבעת

Ohgi

טבעת מימיה דייל, מעצבת טבעת אוגי העבירה מסר סמלי עם הטבעת הזו. ההשראה שלה לטבעת הגיעה ממשמעויות חיוביות שיש לאוהדי הקיפול היפנים ועד כמה הם אהובים בתרבות היפנית. היא משתמשת בזהב צהוב 18 קראט וספיר לחומר והם מביאים הילה מפוארת. יתר על כן, המאוורר המתקפל יושב על טבעת בזווית המעניקה יופי ייחודי. העיצוב שלה הוא אחדות בין מזרח למערב.

טבעת

Gabo

טבעת טבעת גאבו נועדה לעודד אנשים לבחון מחדש את הצד השובב של החיים שאבד בדרך כלל עם בגרותם. המעצבת קיבלה השראה מהזיכרונות שצפתה בבנה משחק בקוביית הקסם הצבעונית שלו. המשתמש יכול לשחק עם הטבעת על ידי סיבוב של שני המודולים העצמאיים. בכך ניתן להתאים או לא להתאים קבוצות צבעי החן או מיקום המודולים. מלבד ההיבט השובב, המשתמש יכול לבחור לענוד טבעת אחרת כל יום.