מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תכשיטים

Angels OR Demons

תכשיטים אנו עדים למאבק המתמיד בין טוב ורע, חושך ואור, יום ולילה, כאוס וסדר, מלחמה ושלום, גיבור ונבל בכל יום. בלי קשר לדתנו או לאומנו, נאמר לנו סיפורם של חברינו הקבועים: מלאך היושב על כתף ימין ושד משמאל, המלאך משכנע אותנו לעשות טוב ורושם את מעשינו הטובים. הוא השטן משכנע אותנו לעשות רע ומעקב אחר מעשינו הרעים. המלאך הוא מטאפורה ל"אני-על "שלנו והשטן מייצג את" אידי "והקרב המתמיד בין המצפון ללא המודע.

תכשיטים

Poseidon

תכשיטים התכשיטים שאני מעצבת מבטאים את רגשותיי. זה מייצג אותי כאמן, כמעצב וגם כאדם. הטריגר ליצירת פוסיידון נקבע בשעות החשוכות ביותר בחיי כאשר הרגשתי מבוהל, פגיע ונזקק להגנה. בעיקר עיצבתי את האוסף הזה שישמש להגנה עצמית. למרות שהרעיון הזה דעך לאורך כל הפרויקט הזה, הוא עדיין קיים. פוסידון (אל הים ו"רעידת האדמה ", של רעידות אדמה במיתולוגיה היוונית) הוא האוסף הרשמי הראשון שלי ומכוון לנשים חזקות, שנועד לתת ללבוש את תחושת הכוח והביטחון.

תכשיטים

odyssey

תכשיטים הרעיון הבסיסי של אודיסיאה על ידי מונומר כולל כיסוי צורות גיאומטריות נפוחות בעור בדוגמת. מכאן מתפתח יחסי גומלין בין בהירות ועיוות, שקיפות והסתרה. ניתן לשלב את כל הצורות והתבניות הגיאומטריות כרצונם, מגוונות ומשלימות עם תוספות. רעיון מרתק ופשוט זה מאפשר ליצור מגוון עיצובים כמעט בלתי נדלה, העולה בקנה אחד עם ההזדמנויות המוצעות על ידי אב-טיפוס מהיר (הדפסת תלת מימד), שכן כל לקוח יכול לייצר פריט אינדיבידואלי וייחודי לחלוטין (בקר באתר: www.monomer. eu-shop).

בד מישוש

Textile Braille

בד מישוש מחשבת טקסטיל אקארד אוניברסלית תעשייתית כמתרגמת לעיוורים. אנשים בעלי ראייה טובה יכולים לקרוא את המארג הזה והיא מיועדת להם לעזור לעיוורים שמתחילים לאבד את הראייה או סובלים מבעיות ראייה; על מנת ללמוד את מערכת הברייל עם חומר ידידותי ונפוץ: בד. הוא מכיל את האלף-בית, המספרים וסימני הפיסוק. לא מתווספים צבעים. זהו מוצר בקנה מידה אפור כעקרון ללא תפיסת אור. זהו פרויקט בעל משמעות חברתית ועובר על טקסטיל מסחרי.

משקפיים

Mykita Mylon, Basky

משקפיים אוסף MYKITA MYLON עשוי מחומר פוליאמיד קל משקל הכולל יכולת התאמה פרטנית יוצאת מן הכלל. חומר מיוחד זה נוצר שכבה אחר שכבה הודות לטכניקת Sintering Laser Sintering (SLS). על ידי פרשנות מחודשת של צורת המשקפיים הפנטו העגולה והסיבוב הסגלגל שהיה אופנתי בשנות השלושים, דגם BASKY מוסיף פנים חדשות לקולקציית המשקפיים הזו שתוכננה במקור לשימוש בספורט.

שעון

Ring Watch

שעון שעון הטבעת מייצג את הפישוט המרבי של שעון יד מסורתי באמצעות ביטול המספרים והידיים לטובת שתי הטבעות. עיצוב מינימליסטי זה מספק גם מראה נקי ופשוט שמתחתן בצורה מושלמת עם האסתטיקה המושכת את העין. כתר החתימה שלו עדיין מספק אמצעי יעיל לשינוי השעה בעוד שמסך הדיו האלקטרוני הנסתר שלו מציג את גווני הצבעים עזים עם הגדרה יוצאת דופן, ובסופו של דבר שומר על פן אנלוגי ובמקביל מספק חיי סוללה ארוכים יותר.