מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טבעת

Ohgi

טבעת מימיה דייל, מעצבת טבעת אוגי העבירה מסר סמלי עם הטבעת הזו. ההשראה שלה לטבעת הגיעה ממשמעויות חיוביות שיש לאוהדי הקיפול היפנים ועד כמה הם אהובים בתרבות היפנית. היא משתמשת בזהב צהוב 18 קראט וספיר לחומר והם מביאים הילה מפוארת. יתר על כן, המאוורר המתקפל יושב על טבעת בזווית המעניקה יופי ייחודי. העיצוב שלה הוא אחדות בין מזרח למערב.

טבעת

Gabo

טבעת טבעת גאבו נועדה לעודד אנשים לבחון מחדש את הצד השובב של החיים שאבד בדרך כלל עם בגרותם. המעצבת קיבלה השראה מהזיכרונות שצפתה בבנה משחק בקוביית הקסם הצבעונית שלו. המשתמש יכול לשחק עם הטבעת על ידי סיבוב של שני המודולים העצמאיים. בכך ניתן להתאים או לא להתאים קבוצות צבעי החן או מיקום המודולים. מלבד ההיבט השובב, המשתמש יכול לבחור לענוד טבעת אחרת כל יום.

טבעת

Dancing Pearls

טבעת הפנינים הרוקדות בין גלי הים השואגים, זו תוצאה של השראה מהאוקיאנוס ומהפנינים והיא טבעת מודל תלת ממדי. טבעת זו מעוצבת בשילוב של פניני זהב וצבעוניות עם מבנה מיוחד למימוש תנועת הפנינים בין גלי האוקיאנוס השואגים. קוטר הצינור נבחר בגודל טוב מה שהופך את העיצוב לחזק מספיק כדי להפוך את הדגם לייצור.

קולקציית תכשיטים

Biroi

קולקציית תכשיטים בירוי היא סדרת תכשיטים מודפסת בתלת מימד בהשראת עוף החול האגדי של השמים, שזורק את עצמו ללהבות ונולד מחדש מאפרו. קווים דינמיים היוצרים את המבנה ותבנית וורונו הפרוסה על פני השטח מסמלים את עוף החול המתחדש מהלהבות הבוערות ועף לשמים. הדפוס משנה גודל כדי לזרום על פני השטח נותן תחושה של דינמיות למבנה. העיצוב, שמציג נוכחות דמוית פיסול בפני עצמו, נותן ללובש את האומץ לקחת צעד קדימה על ידי הוצאת הייחודיות שלהם.

עגילים וטבעת

Vivit Collection

עגילים וטבעת בהשראת צורות שנמצאות בטבע, אוסף Vivit יוצר תפיסה מעניינת וסקרנית על ידי הצורות המוארכות והקווים המסתחררים. חלקי ויויט מורכבים מיריעות זהב צהובות כפופות של 18 קראט עם ציפוי רודיום שחור על הפנים החיצוניות. העגילים בצורת העלים מקיפים את תנוכי האוזניים כך שהתנועות הטבעיות שלה יוצרות ריקוד מעניין בין השחור לזהב - מסתיר וחושף את הזהב הצהוב שמתחת. רמיזות הצורות והתכונות הארגונומיות של אוסף זה מציגות משחק מרתק של אור, צללים, בוהק והשתקפויות.