מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מעיל גשם

UMBRELLA COAT

מעיל גשם מעיל גשם זה הוא שילוב של מעיל גשם, מטריה ומכנסיים אטומים למים. בהתאם לתנאי מזג האוויר וכמות הגשם ניתן להתאים אותו לרמות הגנה שונות. התכונה הייחודית שלו היא שהיא משלבת מעיל גשם ומטריה בפריט אחד. עם "מעיל גשם המטרייה" הידיים שלך חופשיות. כמו כן, זה יכול להיות מושלם לפעילות ספורטיבית כמו רכיבה על אופניים. בנוסף ברחוב צפוף אתה לא נתקל במטריות אחרות שכן מכסה המנוע נמתח מעל לכתפיך.

טבעת

Doppio

טבעת זהו תכשיט מרגש בעל אופי מיסטי. "דופיו", בצורתו המסתחררת, נוסע לשני כיוונים המסמלים את זמנם של גברים: עברם ועתידם. הוא נושא את הכסף וזהב המייצגים את התפתחות סגולות הרוח האנושית לאורך ההיסטוריה שלה על כדור הארץ.

טבעת ותליון

Natural Beauty

טבעת ותליון הקולקציה Natural Beauty נוצרה כמחווה ליער האמזונס, מורשת לא רק לברזיל, אלא לכל העולם כולו. אוסף זה מפגיש בין יופי הטבע לחושניות של עקומות נשיות בהן התכשיטים מעצבים ומלטפים את גופה של האישה.

שרשרת

Sakura

שרשרת השרשרת גמישה מאוד ועשויה מחתיכות שונות המולחמות בצורה חלקה זו לצד זו כדי להתפלס יפה על אזור הצוואר של הנשים. הפרחים המרכזיים בצד ימין מסתובבים וישנה אפשרות להשתמש בחתיכה הקצרה השמאלית של השרשרת בנפרד כסיכה. השרשרת קלה מאוד בהתחשב בצורת התלת מימד והמורכבות של היצירה. המשקל הגולמי עבורו הוא 362.50 גרם המיוצר הוא 18 קראט, עם 518.75 קראט של אבן ויהלומים

משי

Passion

משי "תשוקה" הוא אחד מהאובייקטים "בברכה". קפל יפה את צעיף המשי לריבוע כיס או מסגר אותו כיצירות אמנות וגורם לו להחזיק חיים שלמים. זה כמו משחק - לכל אובייקט יש יותר מפונקציה אחת. "בברכה" מגלם מתאם עדין בין מלאכות ישנות לחפצי עיצוב מודרניים. כל עיצוב הוא יצירת אמנות ייחודית ומספר סיפור אחר. דמיין מקום בו כל פרט קטן מספר סיפור, שבו איכות היא ערך חיים, והמותרות הגדולה ביותר היא להיות נאמן לעצמך. זה המקום בו "בברכה" פוגשת אותך. תן לאמנות לפגוש אותך ולהזדקן איתך!

קולקציית תכשיטים

Future 02

קולקציית תכשיטים Project Future 02 הוא קולקציית תכשיטים עם טוויסט מהנה ותוסס בהשראת משפטים מעגליים. כל יצירה נוצרת עם תוכנת עיצוב בעזרת מחשב, שנבנית כולה או חלקית בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד לייזר סינטרינג או פלדה, וסיימה בעבודת יד בטכניקות צורפות מסורתיות. הקולקציה שואבת השראה מצורת המעגל ומעוצבת בקפידה כדי לדמיין משפטים אוקלידים לדפוסים וצורות של אמנות לבישה, ומסמלת, בדרך זו, התחלה חדשה; נקודת מוצא לעתיד מרגש.