מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אפליקציית הצפייה

TTMM for Pebble

אפליקציית הצפייה TTMM היא קולקציית 130 Watchfaces המיועדת לשעון החכם Pebble 2. דגמים ספציפיים מראים זמן ותאריך, יום שבוע, צעדים, זמן פעילות, מרחק, טמפרטורה ומצב סוללה או Bluetooth. המשתמש יכול להתאים אישית את סוג המידע ולראות נתונים נוספים לאחר הטלטול. שטחי שעון של TTMM הם פשוטים, מינימליים, אסתטיים בעיצוב. זהו שילוב של ספרות וגרפיקה מופשטת מידע מושלמת לעידן הרובוטים.

אפליקציית הצפייה

TTMM for Fitbit

אפליקציית הצפייה ה- TTMM הוא אוסף של 21 פרצופי שעון המיועדים לשעוני החכם Fitbit Versa ו- Fitbit Ionic. לפרצופי השעון יש הגדרות סיבוכים רק בלחיצה פשוטה על המסך. זה גורם להם להתאמה מהירה וקלה מאוד להתאמה של צבע, הגדרת קביעות מראש וסיבוכים להעדפות המשתמש. זה בהשראת סרטים כמו סדרת Blade Runner ו- Twin Peaks.

אפליקציות ל- Watchfaces

TTMM

אפליקציות ל- Watchfaces TTMM הוא אוסף משטחי שעונים עבור שעון חכם עם חלוקי זמן חלוקי נחל. תוכלו למצוא כאן שתי אפליקציות (הן לפלטפורמת אנדרואיד והן ל- iOS) עם דגמים 50 ו- 18 במעל 600 וריאציות צבע. TTMM הוא שילוב פשוט, מינימלי ואסתטי של ספרות ואינפוגרפיקה מופשטת. עכשיו אתה יכול לבחור את סגנון הזמן שלך מתי שתרצה.

תוויות יין

KannuNaUm

תוויות יין העיצוב של מדבקות היין KannuNaUm מאופיין בסגנונו המעודן והמינימלי, המתקבל על ידי חיפוש אחר סמלים שיכולים לייצג את ההיסטוריה שלהם. טריטוריה, תרבות ותשוקה של מגדלי היינות של ארץ האריכות חיים מרוכזים לשתי התוויות המתואמות הללו. הכל משופר על ידי העיצוב של גפן המאה שנערך בטכניקת הזהב שנמזגה בתלת מימד. עיצוב אייקונוגרפיה המייצג את ההיסטוריה של יינות אלה ואיתם את תולדות הארץ ממנה נולדה אוגליסטרה ארץ המאה בסרדיניה.

עיצוב תוויות יין

I Classici Cherchi

עיצוב תוויות יין עבור יקב היסטורי בסרדיניה, מאז 1970, הוא תוכנן מחדש את התוויות עבור קו היינות קלאסיקה. חקר התוויות החדשות רצה לשמור על הקשר למסורת שהחברה רודפת אחריה. בשונה מתוויות קודמות זה עבד כדי להעניק נופך של אלגנטיות שהולך טוב עם האיכות הגבוהה של היינות. שכן התוויות עובדות בטכניקת ברייל שמביאה אלגנטיות וסגנון ללא שקילה. התבנית הפרחונית מבוססת על התרחבות גרפית של תבנית הכנסיה הסמוכה סנטה קרוצ'ה באוסיני, שהיא גם לוגו החברה.

תווית יין

Guapos

תווית יין העיצוב מכוון את המיזוג בין העיצוב המודרני לנטיות נורדיות באמנות, ומציג את ארץ מוצאו של היין. כל חתך קצה מייצג את הגובה בו כל כרם גדל וצבע בהתאמה לזן הענבים. כאשר כל הבקבוקים מיושרים בקו זה, הם מהווים את צורות הנופים של צפון פורטוגל, האזור המוליד את היין הזה.