מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזת אורז

Songhua River

אריזת אורז אורז נהר סונגהואה, הוא מוצר אורז מתכוון תחת קבוצת המזון SOURCEAGE. ככל שהפסטיבל הסיני המסורתי - פסטיבל האביב מתקרב, הם מעצבים באמצעות מוצר אורז ארוז להפליא כמתנות ללקוחות המתנות של פסטיבל האביב, כך שהעיצוב הכולל צריך להדהד את האווירה החגיגית של פסטיבל האביב, ומדגיש את האלמנטים התרבותיים הסיניים המסורתיים ומשמעות טובה.

מיצב פיסול

Superegg

מיצב פיסול Superegg מייצג את ההכפלה המהירה של כמוסות קפה חד פעמיות, המסמלות את הנוחות האנושית ואת השפעתה על הסביבה. צורת המוח הגיאומטרית המרקמת, המתועדת על ידי המתמטיקאי גבריאל לאם, מופיעה המורחבת מעל פני האדמה, מנוקדת בכמוסות קפה מושלכות אקראיות המסודרות לקווים מושלמים. החוויה הוויזראלית מרתקת את הצופה מכל הזוויות והמרחקים. מעל 3000 כמוסות נאספו באמצעות קריאה לפעולה במדיה החברתית ובקהילה המקומית. Superegg מאפשר לצופה לעיין בפסולת ולעודד הרגלי מיחזור חדשים.

סט מתנות לאוכל גורמה

Saintly Flavours

סט מתנות לאוכל גורמה Saintly Flavours היא סט מתנות לאוכל גורמה שממוקד לצרכני חנויות יוקרה. בעקבות המגמה בה האוכל והאוכל הפכו לאופנתיים, ההשראה לפרויקט מגיעה מנושא האופנה Met Gala משנת 2018 של הקתוליות. ג'רמי בונגגו קאנג ניסה ליצור מראה שתופס את עיניהם של צרכני החנויות המתקדמות, תוך שימוש בסגנון התחריטים המקושט והמסורתי כדי לייצג את המסורת העשירה של אמנות וייצור אוכל איכותי במנזרים קתוליים.

מרחב אמנות ציבורי

Dachuan Lane Art Installation

מרחב אמנות ציבורי מסלול דאצ'ואן של צ'נגדו, הגדה המערבית של נהר ג'ינג'יאנג, הוא רחוב היסטורי המקשר בין חורבות חומת העיר שער שער מזרח צ'נגדו. בפרויקט נבנה מחדש הקשת של ליין דצ'ואן בהיסטוריה על ידי הדרך הישנה ברחוב המקורי, וסיפור הרחוב הזה סופר על ידי המתקן לאמנות הרחוב. התערבות מיצב אמנות היא סוג של מדיה להמשך ולהעברת סיפורים. זה לא רק משחזר את עקבות הרחובות והנתיבים ההיסטוריים שנהרסו, אלא גם מספק סוג של טמפרטורה של זיכרון עירוני לרחובות ולנתיבים החדשים.

תקשורת חזותית

Plates

תקשורת חזותית כדי להפגין מחלקות שונות בחנות לחומרי בניין דידיק פוטס, הרעיון להציג אותן כמספר צלחות ועליהן חפצי חומרה שונים, המוגשים בצורה מסעדה. רקע לבן ומנות לבנות עוזרים להדגיש את החפצים המוגשים ומקלים על מבקרי החנויות למצוא מחלקה מסוימת. התמונות שימשו גם על שלטי חוצות בגודל 6X3 מטר וכרזות בתחבורה ציבורית בכל אסטוניה. רקע לבן וקומפוזיציה פשוטה מאפשרים לתפוס את הודעת המודעה הזו אפילו על ידי אדם שעובר ברכב.

פיסול

Iceberg

פיסול הרי קרח הם פסלי פנים. על ידי חיבור הרים ניתן לבנות רכסי הרים, נופים נפשיים העשויים זכוכית. פני השטח של כל חפץ זכוכית ממוחזר הוא ייחודי. כך, לכל אובייקט יש אופי ייחודי, נשמה. פסלים מעוצבים בעבודת יד, חתומים וממוספרים בפינלנד. הפילוסופיה העיקרית מאחורי פסלי הקרח היא לשקף את שינויי האקלים. לכן החומר המשמש הוא זכוכית ממוחזרת.