מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ספריי בישול

Urban Cuisine

ספריי בישול מטבח הרחוב הוא מקום הטעמים, החומרים, האנחות והסודות. אבל גם של הפתעות, מושגים, צבעים וזיכרונות. זה אתר יצירה. תוכן איכותי הוא כבר לא הנחת היסוד ליצירת משיכה, כעת המפתח הוא להוסיף חוויה רגשית. בעזרת אריזה זו השף הופך ל"אמני גרפיטי "והלקוח הופך לצופה אמנות. חוויה רגשית מקורית ויצירתית חדשה: מטבח אורבני. למתכון אין נשמה, זה הטבח שחייב לתת נשמה למתכון.

זהות חזותית של מאפייה

Mangata Patisserie

זהות חזותית של מאפייה מנגאטה מדמיינת בשוודית כסצנה רומנטית, ההשתקפות הנוצצת, הדומה לכביש, של הירח יוצרת על הים הלילי. הסצינה מושכת חזותית ומיוחדת מספיק ליצירת תדמית המותג. לוח הצבעים, שחור וזהב, מחקה את אווירת הים הכהה, גם הוא נתן למותג נופך מסתורי ויוקרתי.

מיתוג ומשקאות אריזה

Jus Cold Pressed Juicery

מיתוג ומשקאות אריזה הלוגו והאריזה עוצבו על ידי המשרד המקומי M - N Associates. האריזה מייצרת איזון נכון בין צעירה לירכיים אך גם איכשהו נאה. הלוגו של מסך משי לבן נראה מנוגד כנגד התכנים הצבעוניים כשהכובע הלבן מבטא אותו. מבנה המשולש של הבקבוק משאיל את עצמו יפה ליצירת שלושה לוחות נפרדים, אחד ללוגו ושניים למידע, במיוחד המידע המפורט על פינות עגולות.

אריזת בירה

Okhota Strong

אריזת בירה הרעיון שעומד מאחורי תכנון מחדש זה הוא להציג את ה- ABV הגבוה של המוצר באמצעות חומר יציב שניתן לזהות אותו - מתכת גלי. הבלטות מתכת גלי הופכת למוטיב העיקרי לבקבוק הזכוכית תוך הפיכתו למישוש וקל לאחיזה. דפוס גרפי הדומה למתכת גלי מועבר לאלומיניום וניתן להשלים אותו עם לוגו של המותג האלכסוני המוגדל ודימוי מודרני של צייד שהופך עיצוב חדש לדינמי יותר. פיתרון גרפי לשני הבקבוקים וגם לפחית הוא פשוט וקל ליישום. צבעים נועזים ואלמנטים עיצוביים שמנמנים מושכים את קהל היעד ומגדילים את נראות המדף.

אריזה

Stonage

אריזה משקאות אלכוהוליים משולבים באופן יצירתי עם מושג 'אריזת המסת', Melting Stone מביא ערך ייחודי בניגוד לאריזות האלכוהול המסורתיות. במקום נוהל פתיחה רגיל של אריזה, אבן ההיתוך מיועדת להתמוסס כאשר היא במגע עם משטח בטמפרטורה גבוהה. כאשר מוזגים את חבילת האלכוהול במים חמים, אריזת התבניות 'שיש' תמיס את עצמה ובינתיים הלקוח מוכן ליהנות מהמשקה עם המוצר המותאם אישית שלהם. זוהי דרך חדשה ליהנות ממשקאות אלכוהוליים ולהעריך את הערך המסורתי.

ספר הבישול

12 Months

ספר הבישול את שולחן הקפה ספר הבישול ההונגרי 12 חודשים, מאת הופעת הבכורה של הסופרת אווה בזג'ה, הושק בנובמבר 2017 על ידי הוצאת ארטבט. זהו כותרת אמנותית ייחודית המציגה סלטים עונתיים הכוללים טעמים של כמה מטבחים מכל העולם בגישה חודשית. הפרקים עוקבים אחר שינויי העונות בצלחות שלנו ובטבע לאורך כל השנה שלמה ב -360 ק"ג המגייסים מתכונים עונתיים ואוכלים, נוף מקומי ודיוקנאות חיים. מלבד היותה אוסף מתכונים לא נושאתי, הוא מבטיח חווית ספר אמנותית מתמשכת.