מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן

Chiglia

שולחן Chiglia הוא שולחן פיסולי שצורותיו נזכרות באלה של סירה, אך הם גם מייצגים את ליבו של הפרויקט כולו. הרעיון נחקר מתוקף פיתוח מודולרי החל מהמודל הבסיסי המוצע כאן. הקו ליניאריות של קרן הזנב הקבועה בשילוב עם האפשרות של החוליות להחליק בחופשיות לאורכה, מבטיחות את יציבות השולחן, מאפשרות לו להתפתח באורך. תכונות אלה מאפשרות להתאמה אישית בקלות לסביבת היעד. זה יהיה מספיק כדי להגדיל את מספר החוליות ואת אורך הקורה כדי להשיג את הממדים הרצויים.

שעון

Reverse

שעון בזמן שהזמן עובר, השעונים נשארו זהים. הפוך הוא לא שעון רגיל, זה ההיפוך, עיצוב שעון מינימליסטי עם שינויים עדינים שהופכים אותו לאחד מסוגי. היד הפונה כלפי פנים מסתובבת בתוך הטבעת החיצונית כדי לציין את השעה. היד הקטנה הפונה כלפי חוץ עומדת לבדה ומסתובבת לציין את הדקות. הפוך נוצר על ידי הסרת כל אלמנטים של שעון מלבד הבסיס הגלילי שלו, משם השתלט הדמיון. עיצוב השעון הזה נועד להזכיר לכם לחבק את הזמן.

שולחן אוכל

Ska V29

שולחן אוכל שולחן עץ מלאץ 'טבעי מלא עבד עם מכונות בקרה מספריות וסיים ביד, המיוחדות היא הצורה שמזכירה את מיקום העצים, שנהרסו על ידי סערת הויה שפקדה את הדולומיטים ומוצגת על ידי צירי עץ לץ' מעץ מלא. המשטח המלוטש ביד הופך את המשטח אטום וחלק למגע ומשפר את הורידים והצורות שלו. הבסיס, עשוי פלדה מצופה אבקה, מייצג את יער האורנים לפני שהסערה עוברת.

כוס יין

30s

כוס יין כוס היין משנות ה -30 של סערה קורפי מיועדת במיוחד ליין לבן, אך ניתן להשתמש בה גם למשקאות אחרים. הוא נוצר בחנות חמה תוך שימוש בטכניקות ניפוח זכוכית ישנות, מה שאומר שכל יצירה היא ייחודית. מטרתה של סערה היא לעצב זכוכית באיכות גבוהה שנראית מעניינת מכל הזוויות, וכאשר היא ממלאת בנוזל, מאפשרת לאור להשתקף מזוויות שונות ומוסיפה הנאה נוספת לשתייה. ההשראה שלה לזכוכית היין של שנות ה -30 באה מעיצוב הקוניאק זכוכית של שנות ה -30 שלה, שני המוצרים חולקים את צורת הגביע ואת המשחקיות.

שטיח

Hair of Umay

שטיח השטיח מיוצר בטכניקה נוודית עתיקה, מוגן על ידי רשימת המורשת התרבותית הבלתי מוחשית של אונסק"ו הזקוקה לשמירה דחופה. מרבד זה מוציא את המיטב מהצמר בגלל גווני צמר צבעוניים ותפירת יד עדינה שיוצרת מרקם נפחי. 100 אחוז בעבודת יד, שטיח זה מיוצר בגוונים טבעיים של צמר בתוספת גוון צהבהב צבוע בקליפת בצל. חוט מוזהב שעובר בשטיח משמיע הצהרה ומזכיר את השיער הזורם בחופשיות ברוח - שיערה של האלה הנוודית אומאי - מגן נשים וילדים.

מכונת קפה

Lavazza Desea

מכונת קפה מכונה ידידותית המיועדת להציע את החבילה השלמה של תרבות הקפה האיטלקית: מאספרסו ועד קפוצ'ינו אותנטי או לאטה. ממשק המגע מסדר את הבחירות בשתי קבוצות נפרדות - אחת לקפה ואחת לחלב. ניתן להתאים אישית את המשקאות עם פונקציות דחיפה לטמפרטורה וקצף חלב. שירות נחוץ מסומן במרכז עם סמלים מוארים. המכונה מגיעה עם ספל זכוכית ייעודי ומיישמת את שפת הצורה של Lavazza עם משטחים מבוקרים, פרטים מעודנים ותשומת לב מיוחדת לצבעים, חומרים & amp; סיים.