מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עגלה רב תכליתית

Km31

עגלה רב תכליתית פטריק סראן יצר את ה- Km31 לספקטרום גדול של שימושים במסעדה. האילוץ העיקרי היה רב פונקציונליות. ניתן להשתמש בעגלה זו באופן יחיד להגשת שולחן אחד, או ברציפות עם אחרים למזנון. המעצב תכנן חלק עליון מעוצב של קריון המורכב על אותו בסיס גלגלים שתכנן עבור מגוון עגלות כמו ה- KEZA, ובהמשך גם הקווין, גן התה צמחים והקאלי, שנקראו יחד סדרת K. הקשיות של הקריון אפשרה לבחור גימור קליל שלם, עם הקשיחות הנדרשת למפעל מפואר.

מכונת קפה אוטומטית

F11

מכונת קפה אוטומטית קווים פשוטים ואלגנטיים, נקיים וגימור חומרים באיכות גבוהה הופכים את עיצוב ה- F11 לסביבות מקצועיות וביתיות. צג המגע המלא בגודל 7 אינץ 'קל לשימוש ואינטואיטיבי במיוחד. F11 היא מכונה "מגע אחד" בה תוכלו להתאים את המשקאות המועדפים עליכם לבחירה מהירה. הופר מוגדל שעועית, מיכל מים ומכל קרקע זמינים להתמודדות עם שעת השיא יחידת מבשלות פטנט יכולה להציע אספרסו בלחץ או קפה רגיל ללא לחץ והארומה מובטחת באמצעות להבים שטוחים מקרמיקה.

התקן אבטחה

G2 Face Recognition

התקן אבטחה איכות גבוהה של חומרים ופשטות עיצוב הופכים את מכשיר זיהוי הפנים הזה למפנק, מסוגנן וחזק. טכנולוגיה מתקדמת בפנים כדי להפוך אותה לאחת המהירות בעולם ומדויקת מאוד, אף אחד לא יכול לרמות את האלגוריתם שלה. מוצר אטום למים עם אווירה הוביל אור בצד האחורי ליצירת אווירה אווירה אפילו במשרד הקר ביותר. הגודל הקומפקטי גורם לו להתאים כמעט לכל מקום והצורה מאפשרת למקם אותו אופקית או אנכית.

רהיטים מתפתחים

dotdotdot.frame

רהיטים מתפתחים בתים הולכים וגדלים, ולכן הם זקוקים לרהיטים קלים ומשתנים. ה- Dotdotdot.Frame היא מערכת הרהיטים הניידת הראשונה הניתנת להתאמה אישית בשוק. יעיל וקומפקטי, ניתן לקבע את המסגרת לקיר או להישען נגדה כדי להניח בקלות בבית. וההתאמה האישית שלה מגיעה מתוך 96 החורים ומגוון האביזרים המתרחב לתיקון לתוכם. השתמש במערכת אחת או הצטרף למערכות מרובות יחד לפי הצורך - קיים שילוב אינסופי.

מערכת מיון פסולת למחזור

Spider Bin

מערכת מיון פסולת למחזור סל העכביש הוא פיתרון אוניברסאלי וחסכוני למיון חומרים הניתנים למחזור. קבוצה של פחים מוקפצים נוצרת לבית, למשרד או בחוץ. לפריט אחד שני חלקים בסיסיים: מסגרת ותיק. הוא מועבר בקלות ממקום למקום, נוח להובלה ולאחסון, מכיוון שהוא יכול להיות שטוח כאשר אינו בשימוש. קונים מזמינים פח עכביש באינטרנט, שם הם יכולים לבחור גודל, מספר פחי עכביש וסוג התיק בהתאם לצרכים שלהם.

עובש קרח

Icy Galaxy

עובש קרח הטבע תמיד היה אחד ממקורות ההשראה החשובים ביותר עבור מעצבים. הרעיון עלה במוחם של מעצבים באמצעות התבוננות בחלל ובדימוי הגלקסיה של שביל החלב. ההיבט החשוב ביותר בעיצוב זה היה ליצור צורה ייחודית. עיצובים רבים הנמצאים בשוק מתמקדים ביצירת הקרח הצלול ביותר אך בעיצוב שהוצג זה, המעצבים התמקדו בכוונה בצורות המיוצרות על ידי המינרלים בזמן שהמים הופכים לקרח, בכדי שיהיה ברור יותר שהמעצבים הפכו פגם טבעי לאפקט יפהפה. עיצוב זה יוצר צורה כדורית ספירלית.