מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן קפה

Drop

שולחן קפה טיפה המיוצרת על ידי אדוני עץ ושיש בקפדנות; מורכב מגוף לכה על העץ המלא והשיש. מרקם ספציפי של שיש מפריד בין כל המוצרים זה לזה. חלקי שטח של שולחן קפה טיפה עוזרים לארגן את אביזרי הבית הקטן. מאפיין חשוב נוסף של העיצוב הוא קלות התנועה שמספקים גלגלים מוסתרים הממוקמים מתחת לגוף. עיצוב זה מאפשר ליצור שילובים שונים עם חלופות שיש וצבע.

שולחן עבודה

Timbiriche

שולחן עבודה העיצוב נראה כדי לשקף את חייו המשתנים ללא הרף של האדם העכשווי בחלל רב-אמצעי וממציא, שעם משטח בודד המתייצב על ידי היעדר או נוכחות של פיסות העץ המחליקים, מוסרים או ממקמים, מציע אינסוף של אפשרויות לארגן את החפצים. בחלל עבודה, הבטחת קביעות במקומות שנוצרו בהתאמה אישית ועניינים לצרכים של כל רגע. המעצבים מקבלים השראה ממשחק ה- timbiriche המסורתי, ועושה מחדש את המהות של התאמת המטריצה של נקודות מטלטלות אישיות המספק מרחב משחקי למקום העבודה.

שטיח הניתן להתאמה

Jigzaw Stardust

שטיח הניתן להתאמה השטיחים מיוצרים מעוור ומשושים, קל להניח אחד ליד השני עם משטח נגד החלקה. מושלם לכיסוי רצפות ואפילו לקירות להפחתת קולות מטרידים. הקטעים מגיעים בשני סוגים שונים. החלקים הוורודים בהירים משובצים ביד בצמר NZ עם קווים רקומים בסיבי בננה. החלקים הכחולים מודפסים על צמר.

גיטרה חשמלית

Eagle

גיטרה חשמלית הנשר מציג קונספט חדש לגיטרה חשמלית המבוסס על עיצוב קל, עתידני ופיסולי עם שפת עיצוב חדשה בהשראת הסטרימליין והפילוסופיות העיצוב האורגני. צורה ותפקוד מאוחדים ביישות שלמה עם פרופורציות מאוזנות, נפחים שזורים וקווים אלגנטיים עם תחושת זרימה ומהירות. כנראה אחד הגיטרות החשמליות הקלות ביותר בשוק בפועל.

מנורת תליון

Space

מנורת תליון מעצב התליון הזה היה בהשראת מסלוליו האליפטיים והפרבולים של אסטרואידים. הצורה הייחודית של המנורה מוגדרת על ידי מוטות האלומיניום האנודייזיים המסודרים במדויק בטבעת מודפסת תלת מימדית, ויוצרים את האיזון המושלם. גוון הזכוכית הלבן באמצע בהרמוניה עם הקטבים ומוסיף למראה המתוחכם שלו. יש האומרים שהמנורה דומה למלאך, אחרים חושבים שהיא נראית כמו ציפור חיננית.

סט בישול אש

Firo

סט בישול אש FIRO היא מערכת בישול רב-תכליתית וניידת 5 ק"ג לכל אש פתוחה. התנור מכיל 4 סירים, המחוברים להסרה לבניית מסילות המגירות עם תומך מסתובב לשמירה על רמת המזון. כך ניתן להשתמש בקלות ובבטיחות FIRO כמו מגירה מבלי לשפוך מזון בזמן שהתנור מונח באמצע האש. הסירים משמשים למטרות בישול ואכילה ומטופלים בכלי הסכו"ם אשר מהדקים בכל צד של הסירים כדי לשאת אותם בכיסי בידוד טמפרטורה כשהם חמים. זה כולל גם שמיכה שהיא גם תיק שמכיל את כל הציוד השימושי.