מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזת שתייה קלה

Coca-Cola Tet 2014

אריזת שתייה קלה ליצור סדרה של פחיות קוקה קולה אשר הפיצו מיליוני מבקשים מכל רחבי הארץ. השתמשנו בסמל ה- Tết של קוקה קולה (ציפור הסנונית) כמכשיר ליצירת משאלות אלה. עבור כל פחית, מאות סנוניות רתומות ביד היו מסודרות וסודרות בקפידה סביב תסריט מותאם אישית, שמהוות יחד סדרה של משאלות וייטנאמיות משמעותיות. "אנ" פירושו שלום. "Tài" פירושו הצלחה, "Lộc" פירושו שגשוג. מילים אלה מוחלפות באופן נרחב לאורך כל החג, ומעטרות באופן מסורתי קישוטים לט.

מערכת כלי שולחן פתוחה

Osoro

מערכת כלי שולחן פתוחה אופיו החדשני של OSORO הוא לשלב את איכות החרסינה העשויה מזכוכית גבוהה עם עור מבריק בצבע שנהב עם הפונקציה המתאימה לשימור מזון במקרר או במקפיא ולבישול בתנור אדים או במיקרוגל. ניתן לערום את הצורה הפשוטה, המודולרית עם האלמנטים השונים שלה בכדי לחסוך מקום, לשלב ולגמיש גמישות בעזרת אוטם סיליקון רב צבעוני או O-Connector כך שהאוכל יישאר אטום היטב. ניתן להשתמש ב- OSORO באופן אוניברסלי, תוך ביטול הצורך בחיי היומיום שלנו.

סדרה מוגבלת של יינות בלעדיים

Echinoctius

סדרה מוגבלת של יינות בלעדיים פרויקט זה ייחודי במובנים רבים. העיצוב היה צריך לשקף את האופי הייחודי של המוצר המדובר - יין מחבר בלעדי. חוץ מזה הייתה דרישה להעביר את המשמעות העמוקה בשמו של המוצר - סופרלטיב, סוליסטריז, ניגודיות בין לילה ליום, שחור לבן, פתוח וערום. לעיצוב הייתה הכוונה לשקף את הסוד הנסתר בלילה: יופיו של שמי הלילה שמדהים אותנו כל כך ואת החידה המיסטית החבויה בקבוצות הכוכבים ובגלגל המזלות.

כלי חינוך והדרכה

Corporate Mandala

כלי חינוך והדרכה מנדלה תאגידית היא כלי חינוך והדרכה חדש לגמרי. זהו שילוב חדשני וייחודי של עקרון המנדלה העתיק וזהות ארגונית שנועדה לשפר את עבודת הצוות ואת הביצועים העסקיים הכלליים. יתר על כן זהו מרכיב חדש בזהות התאגידית של החברה. מנדלה תאגידית היא פעילות קבוצתית לצוות או פעילות פרטנית למנהל. הוא תוכנן במיוחד עבור חברה מסוימת והוא צבעוני על ידי צוות או על ידי פרט באופן חופשי ואינטואיטיבי בו כל אחד יכול לבחור בכל צבע ותחום שהוא.

ברזים

Electra

ברזים אלקטרה שאין לה ידית נפרדת מושכת את כולם בגלל האלגנטיות שלה והמראה החכם שלה מכריע להיות ייחודי למטבחים. מיקסר הכיור הדיגיטלי משוך מספק למשתמשים חופש תנועה במטבחים תוך שהוא מציע אפשרויות של שתי פונקציות זרימה שונות. באזור הקדמי של אלקטרה, כרית אלקטרונית מאפשרת לך גישה לכל הפונקציות, אם כאשר התרסיס מותקן בזרבובית או בידך בעזרת קצה האצבע בלבד אתה יכול לשלוט.

חלל התצוגה

Ideaing

חלל התצוגה זהו אולם התערוכות של הארגון בשנת 2013 בעיצוב גואנגג'ואו, שתוכנן על ידי C&C Design Co. בע"מ. העיצוב מסלק בצורה מסודרת את השטח של פחות מ 91 מ"ר, המוצג על ידי תצוגת מסך המגע והמקרן המקורה. קוד ה- QR המוצג בתיבת האור הוא קישורי הרשת של הארגון. בינתיים, המעצבים מקווים כי מראה הבניין כולו יכול להעניק לאנשים תחושה מלאת חיוניות, ולכן מדגימים את היצירתיות שיש לחברת העיצוב, כלומר "רוח העצמאות, ורעיון החופש" שאותם דוגלת. .