מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
סימולטור למפעיל מלגזות

Forklift simulator

סימולטור למפעיל מלגזות סימולטור למפעיל מלגזות מ- Sheremetyevo-Cargo הוא מכונה מיוחדת המיועדת להכשרת נהגי מלגזות ובדיקת כישורים. הוא מייצג בקתה עם מערכת בקרה, מקום ישיבה ומסך פנורמי מתקפל. חומר גוף סימולטור עיקרי הוא מתכת; יש גם אלמנטים פלסטיים ומכסים ארגונומיים עשויים קצף פוליאוריטן אינטגרלי.

התערוכה

City Details

התערוכה חלון הראווה של פתרונות עיצוב לאלמנטים קשיחים בפרטי העיר התקיים באוקטובר, 3 עד אוקטובר, 5 2019 במוסקבה. מושגים מתקדמים של אלמנטים קשיחים, מגרשי ספורט ומשחקים, פתרונות תאורה וחפצי אמנות עירוניים פונקציונליים הוצגו בשטח של 15 000 מ"ר. פיתרון חדשני שימש לארגון אזור התצוגה, במקום שבמקום אפילו שורות של דוכני מציגים, נבנה המודל המיניאטורי העובד של העיר עם כל המרכיבים הספציפיים, כמו: כיכר העיר, הרחובות, גינה ציבורית.

בית מגורים

Brooklyn Luxury

בית מגורים בהשראת תשוקתו של הלקוח למגורים היסטוריים עשירים, פרויקט זה מייצג התאמה של הפונקציונאליזם והמסורת לכוונות ההווה. כך, הסגנון הקלאסי נבחר, הותאם וסגנן לקאנונים של עיצוב עכשווי וטכנולוגיות מודרניות, החומרים הרומניים באיכות טובה תרמו ליצירת פרויקט זה - תכשיט אמיתי של האדריכלות הניו יורקית. ההוצאות הצפויות יעלו על 5 מיליון דולר אמריקני, יציעו הנחת יסוד ליצירת פנים מסוגנן ושופע, אך גם פונקציונאלי ונוח.

דפוס צריכה חדש

Descry Taiwan Exhibition

דפוס צריכה חדש התערוכה, בהר אלישן, האטרקציה התיירותית המפורסמת בטייוואן, משלבת אומנויות עם תעשיית התה המסורתית הטייוואנית. שיתוף הפעולה בין חתכים בתערוכה זו יכול להוציא את המודול העסקי החדש. בכל חבילה תיירים יכולים לראות ביטויים שונים המעבירים את אותו נושא, & amp; quot; טייוואן. & Amp; quot; המבקרים יהיו שקועים בנוף היפה של טייוואן, ויבינו עמוק יותר את תרבות התה והתעשייה של טייוואן.

מטף כיבוי ופטיש בריחה

FZ

מטף כיבוי ופטיש בריחה ציוד בטיחות לרכב הוא חיוני. מטפי כיבוי ופטימי בטיחות, השילוב של השניים יכול לשפר את יעילות הבריחה של כוח האדם בעת תאונת דרכים. שטח הרכב מוגבל, ולכן מכשיר זה נועד להיות קטן מספיק. ניתן למקם אותו בכל מקום ברכב פרטי. מטפי כיבוי מסורתיים הם לשימוש חד-פעמי, ועיצוב זה יכול להחליף בקלות את התוחית. זו אחיזה נוחה יותר, קלה למשתמשים לתפעול.

הפעלת אירוע

The Jewel

הפעלת אירוע תיבת התכשיטים התלת מימדית הייתה חלל קמעונאי אינטראקטיבי שהזמין את הציבור להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר בהדפסת תלת מימד על ידי יצירת תכשיטים משלו. הוזמנו להפעיל את החלל וחשבנו באופן מיידי - איך יכול להיות קופסת תכשיטים שלמה בלי שיהיה תכשיט יפה ומיוחד? התוצאה הייתה פסל עכשווי שהביא לפריזמה של צבע שחובקת את היופי של האור, הצבע והצל המחזירים.