מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מכונת מסחטה אוטומטית

Toromac

מכונת מסחטה אוטומטית הטורומק מעוצב במיוחד עם המראה העוצמתי שלו להביא דרך חדשה לצריכת מיץ תפוזים טרי סחוט. הוא מיועד למיצוי מיצים מקסימאלי, הוא מיועד למסעדות, קפיטריות וסופרמרקטים והעיצוב הפרמיוני שלו מאפשר חוויה ידידותית המספקת טעם, בריאות והיגיינה. יש לה מערכת חדשנית החותכת את הפירות אנכית וסוחטת את החצאים בלחץ סיבובי. משמעות הדבר היא כי ביצועים מרביים מושגת ללא סחיטה או מגע של המעטפת.

צמיג טרנספורמטיבי

T Razr

צמיג טרנספורמטיבי בעתיד הקרוב הפריחה של פיתוח תחבורה חשמלית עומדת בפתח. כיצרנית חלקי רכב, מקסקסיס ממשיכה לחשוב כיצד היא יכולה לתכנן מערכת חכמה ריאלית שיכולה להשתתף בטרנד זה ואף לעזור להאיץ אותה. T Razr הוא צמיג חכם שפותח לצורך. חיישנים המובנים שלה מזהים באופן פעיל תנאי נסיעה שונים ומספקים אותות פעילים להפיכת הצמיג. המדרגות המוגדלות נמתחות ומשנות את אזור המגע בתגובה לאות ולכן משפרות את ביצועי המתיחה.

פסנתר היברידי יוקרתי

Exxeo

פסנתר היברידי יוקרתי EXXEO הוא פסנתר היברידי אלגנטי לחללים עכשוויים. הצורה הייחודית שלו מגלמת את האיחוד התלת מימדי של גלי קול. לקוחות יכולים להתאים אישית את הפסנתר שלהם באופן מלא להרמוניה עם סביבתו כיצירת אמנות דקורטיבית. פסנתר היי-טק זה עשוי מחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן, עור רכב מובחר ואלומיניום בכלי תעופה וחלל. מערכת רמקולים לטאבלט מתקדם; משחזר את הטווח הדינמי הרחב של הפסנתרים הגדולים באמצעות מערכת הקול של 200 וואט, 9 רמקולים. הסוללה המובנית הייעודית שלה מאפשרת לפסנתר להופיע עד 20 שעות בטעינה יחידה.

מתחם אירוח

Serenity Suites

מתחם אירוח סוויטות סרניטי שוכנות בהתנחלות ניקיטי, סיתוניה בצ'לקידיקי, יוון. המתחם מורכב משלוש יחידות עם עשרים סוויטות ובריכת שחייה. יחידות הבניין מסמנות צורה עמוקה של אופק מרחבי תוך שהם מציעים נוף אופטימלי לכיוון הים. בריכת השחייה היא הליבה שבין אירוח למתקני ציבור. מתחם האירוח מהווה נקודת ציון באזור, כקליפה מוחצנת בעלת איכויות פנימיות.

מעקר Uv

Sun Waves

מעקר Uv SunWaves הוא מעקר המסוגל לחסל חיידקים, עובשים, חיידקים ווירוסים תוך 8 שניות בלבד. נועד לפרק את עומס החיידקים הקיים על משטחים כגון כוסות קפה או תחתיות. SunWaves הומצא מתוך מחשבה על המצוקה של שנת ה-COVID-19, כדי לעזור לך ליהנות ממחווה כמו שתיית תה בבית הקפה בבטחה. ניתן להשתמש בו הן בסביבה המקצועית והן בבית מכיוון שבתנועה פשוטה הוא מעקר תוך זמן קצר מאוד באמצעות נורת UV-C בעלת אורך חיים ארוך ותחזוקה מינימלית, גם עוזרת להפחית את החומר החד פעמי.

פרס

Nagrada

פרס עיצוב זה מומש כדי לתרום לנורמליזציה של החיים במהלך הבידוד העצמי, וליצור פרס מיוחד לזוכים בטורנירים מקוונים. עיצוב הפרס מייצג את הפיכתו של פיון למלכה, כהכרה בהתקדמות השחקן בשחמט. הפרס מורכב משתי דמויות שטוחות, המלכה והפיון, המוכנסות זו לזו עקב חריצים צרים היוצרים כוס אחת. עיצוב הפרס עמיד הודות לנירוסטה ונוח להובלה לזוכה בדואר.