מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזת עוגות רקיק

Miyabi Monaka

אריזת עוגות רקיק זהו עיצוב אריזה לעוגת רקיק במילוי ריבת שעועית. החבילות מעוצבות במוטיבים טטאמי כדי לעורר חדר יפני. בנוסף הם קיבלו עיצוב חבילות בסגנון שרוול בנוסף לחבילות. זה איפשר (1) להציג אח מסורתי, תכונה ייחודית של חדר תה, ו (2) ליצור חדרי תה בגודל 2-mat, 3-mat, 4.5-mat, 18-mat, ובגדלים אחרים. גבם של החבילות מעוטר בעיצובים שאינם מוטיב הטטאמי כך שניתן למכור אותם בנפרד.

אמנות צילום

Forgotten Paris

אמנות צילום פריז שנשכחה הם תצלומים בשחור לבן של המחתרות הישנות של בירת צרפת. עיצוב זה הוא רפרטואר של מקומות שרק מעט אנשים מכירים מכיוון שהם לא חוקיים וקשים לגישה אליהם. מתיו בובייה חוקר את המקומות המסוכנים הללו מזה עשר שנים כדי לגלות את העבר הנשכח הזה.

קוקטיילים ארוזים

Boho Ras

קוקטיילים ארוזים בוהו ראס מוכר קוקטיילים ארוזים המיוצרים עם מיטב הרוחות ההודיות המקומיות. המוצר נושא אווירה בוהמית, שתופסת את אורח החיים האמנותי הלא שגרתי והוויזואליות של המוצר הן התיאור המופשט של הבאז שמגיע הצרכן לאחר ששתה את הקוקטייל. זה הצליח בצורה מושלמת להשיג את נקודת האמצע בה נפגשים גלובליים ומקומיים, שם הם מתמזגים ביצירת Vibe Glocal עבור המוצר. בוהו ראס מוכרת משקאות חריפים טהורים בבקבוקי 200 מ"ל וקוקטיילים ארוזים בבקבוקי 200 מ"ל ו 750 מ"ל.

פודקאסט

News app

פודקאסט חדשות הוא יישום ראיון למידע שמע. זה בהשראת העיצוב שטוח התפוחים של iOS עם איורים להמחשת חסימות המידע. מבחינה ויזואלית לרקע צבע כחול חשמלי כמשימה לגרום לבלוקים להתבלט. ישנם מעט מאוד אלמנטים גרפיים, המטרה, להקל על היישום לשימוש מבלי להסיח את דעתו של המשתמש או לאבד אותו.

אריזה למזון בריאות קוריאני

Darin

אריזה למזון בריאות קוריאני הדרין נועדה לשחרר אנשים מודרניים מחוסר רצון ממוצרי מזון הבריאות המסורתיים של קוריאה בחברת העייפות, והיא מציגה בהירות גרפית פשוטה בהעברת חבילות לרגישותם של אנשים מודרניים, בשונה מהתמונות הבלתי-מחויבות ששימשו חנויות מזון בריאות קוריאניות מסורתיות. . כל העיצובים מיוצרים ממוטיבים של זרימת הדם, ומדגימים את המטרה של מתן חיוניות ובריאות לעשרים והשלושים העייפים.

אנימציה תלת מימדית

Alignment to Air

אנימציה תלת מימדית באשר לאנימציית המכתבים היצירתיים, ג'ין התחיל עם האלף-בית A. וכשמדובר בצעד הקונספט, הוא ניסה לראות מצבי רוח נמרצים יותר המשקפים את הפילוסופיה שלו שהיא די פעילה אך מארגנת בו זמנית. לאורך הדרך, הוא הגה את המלים הסותרות שעומדות ביסודיות לרעיון שלו בדרך כלשהי כמו יישור לאוויר שהוא הכותרת של פרויקט זה. עם זה בחשבון, האנימציה מציגה רגעים מדויקים ועדינים יותר במילה הראשונה. מצד שני, זה מסתיים באווירה גמישה ורופפת למדי בכדי לבטא את המכתב האחרון.