מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שיקום טירה ישן

Timeless

שיקום טירה ישן הבעלים קנה את בית קרופורדטון בסקוטלנד באפריל 2013, בשאיפה להחזיר את הטעם המקורי של האצולה הסקוטית העתיקה, ותואם את החיים המודרניים. המאפיינים והמרבצים ההיסטוריים של הטירה העתיקה נשמרים עם טעם מקורי. האסתטיקה העיצובית והתרבות האזורית של מאות שנים מתנגשות עם ניצוצות אמנותיים באותו חלל.

תמונות לעטיפת המגזינים

TimeFlies

תמונות לעטיפת המגזינים הרעיון המרכזי היה להתבלט מהמסה של מגזיני הלקוחות המסורתיים. קודם כל, באמצעות הכיסוי הלא שגרתי. הכריכה הקדמית של מגזין TimeFlies לחברת התעופה נורדייקה כוללת עיצוב אסטוני עכשווי, וכותרת המגזין על שער כל גיליון נכתב בכתב ידו של מחבר היצירה המוצגת. העיצוב המודרני והמינימליסטי של המגזין מכסה מעביר ללא מילים נוספות יצירתיות של חברת התעופה החדשה, האטרקטיביות של הטבע האסטוני וההצלחה של המעצבים האסטוניים הצעירים.

מתכונים דיגיטליים במדיה החברתית

DIY Spice Blends by Chef Heidi

מתכונים דיגיטליים במדיה החברתית פתרונות מזון של יוניליוור המשיכו לתושב השף היידי הקמן (שף לקוחות אזורי, קייפטאון) ליצור 11 מתכונים ייחודיים לתערובות תבלינים באמצעות טווח התבלינים של רוברטסון. כחלק מקמפיין "המסע שלנו, הגילוי שלך" הרעיון היה ליצור תמונות ועיצובים ייחודיים תוך שימוש במרכיבים אלה לקמפיין פייסבוק מהנה. בכל שבוע פורסמו תערובות התבלינים הייחודיות של השף היידי כפרסומי בד בפייסבוק עשירים בתקשורת. כל אחד מהמתכונים הללו זמין גם להורדה לאייפד באתר UFS.com.

עיצוב התקנת אמנות

Kasane no Irome - Piling up Colors

עיצוב התקנת אמנות עיצוב מיצב של ריקוד יפני. היפנים ערמו צבעים מימי קדם כדי לבטא דברים קדושים. כמו כן, ערימת הנייר בצלליות מרובעות שימשה כדבר המייצג עומק קדוש. נקאמורה קזונובו עיצב חלל שמשנה את האווירה על ידי שינוי לצבעים שונים עם "נערם" מרובע כזה כמוטיב. לוחות העפים באוויר שבמרכזם רקדנים מכסים את השמיים מעל חלל הבמה ומתארים את מראה האור העובר בחלל שלא ניתן לראות ללא הפאנלים.

אריזות מתנה לעוגות

Marais

אריזות מתנה לעוגות אריזות מתנה לעוגות (פיננסי). בתמונה מוצגת הקופסה בגודל 15 עוגות (שתי אוקטבות). בדרך כלל, קופסאות מתנה פשוט מיישרות את כל העוגות בצורה מסודרת. עם זאת, קופסאות העוגות עטופות בנפרד שונות זו מזו. הם קיצצו בעלויות על ידי התמקדות בעיצוב אחד בלבד, ובעזרת השימוש בששת המשטחים הם הצליחו ליצור מחדש כל סוג של מקלדת. בעזרת עיצוב זה הם יכולים ליצור כל גודל של מקלדת, החל ממקלדות קטנות, וכלה בפסנתרים גדולים של 88 מקשים ואף גדולים יותר. לדוגמה, באוקטבה אחת של 13 מפתחות משתמשים 8 עוגות. ופסנתר כנף בן 88 מקשים יהיה קופסא מתנה של 52 עוגות.

זהות מותג

SioZEN

זהות מותג Siozen מציגה מערכת היגיינה מהפכנית חדשה ברמה גבוהה, שהופכת את משטחי החלל, הידיים והאוויר שלך באופן ייחודי למערכת הגנה חזקה / מיקרוביאלית / רעילה. שיטות בנייה מודרניות נהדרות לספק לנו יעילות אנרגיה טובה יותר ונוחות, אך זה מגיע במחיר. בניינים הדוקים ונטולי טיוטות תורמים לבניית אינספור מזהמים. גם אם מערכת האוורור של הבניין מעוצבת ומתוחזקת כראוי, זיהום מקורה נותר נושא רציני. יש צורך בגישות חדשות.