מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
הלוגו

Wanlin Art Museum

הלוגו כאשר מוזיאון האמנות וואנלין נמצא בקמפוס של אוניברסיטת ווהאן, היצירתיות שלנו הייתה צריכה לשקף את המאפיינים הבאים: נקודת מפגש מרכזית לסטודנטים לכבד ולהעריך אמנות, תוך הצגת היבטים של גלריה לאמנות טיפוסית. זה גם היה צריך להיתקל כ'הומניסטי '. כאשר סטודנטים במכללה עומדים בקו הזינוק של חייהם, מוזיאון האמנות הזה משמש כפרק פתיחה להערכת האמנות של הסטודנטים, והאמנות תלווה אותם כל החיים.

הלוגו

Kaleido Mall

הלוגו קניון קלידו מספק מקומות בילוי רבים, כולל קניון, מדרחוב ומטוס. בתכנון זה, השתמשו המעצבים בתבניות של קליידוסקופ, עם חפצים צבעוניים רופפים כמו חרוזים או חלוקי נחל. הקליידוסקופ נגזר מ- καλός היוונית העתיקה (יפה, יופי) ו- εἶδος (זה שנראה). כתוצאה מכך, דפוסים מגוונים משקפים שירותים שונים. טפסים משתנים ללא הרף, ומראים כי הקניון שואף להפתיע ולרתק את המבקרים.

שידה

Black Labyrinth

שידה מבוך שחור מאת Eckhard Beger עבור ArteNemus הוא שידה אנכית עם 15 מגירות ששואבות את השראתן מארונות רפואה אסייתיים וסגנון הבאוהאוס. המראה האדריכלי האפלולי שלו מתעורר לחיים באמצעות קרני מרקם מוארות עם שלוש מוקדות המשתקפות סביב המבנה. התפיסה והמנגנון של המגירות האנכיות עם תא הסיבוב שלהם מעבירות את היצירה את המראה המסקרן שלה. מבנה העץ מכוסה פורניר צבוע שחור ואילו הברזל מיוצר במייפל בוער. פורניר משומן לקבלת גימור סאטן.

פסלים עירוניים

Santander World

פסלים עירוניים העולם של סנטאנדר הוא אירוע אומנות ציבורי בו נכללת קבוצת פסלים החוגגים אמנות ועוטפת את העיר סנטאנדר (ספרד) לקראת אליפות השייט העולמית בסנטאנדר 2014. הפסלים גובהם 4.2 מטרים, עשויים פלדת גיליון וכל אחד מהם מהם מיוצרים על ידי אמנים חזותיים שונים. כל אחת מהקטעים מייצגת מבחינה רעיונית את התרבות של חמש היבשות. המשמעות היא לייצג את האהבה והכבוד למגוון התרבותי ככלי לשלום, דרך עיניהם של אמנים שונים, ולהראות שהחברה מברכת על המגוון בזרועות פתוחות.

הכרזה

Chirming

הכרזה כאשר סוק היה צעיר, היא ראתה ציפור יפה על ההר אך ציפור עפה במהירות והשאירה רק צליל מאחור. היא הרימה את עיניה בשמיים כדי למצוא את הציפור, אבל כל מה שיכלה לראות זה ענפי עץ ויער. הציפור המשיכה לשיר, אבל לא היה לה מושג איפה זה. מגיל צעיר מאוד, הציפור הייתה ענפי העץ והיער הגדול עבורה. חוויה זו גרמה לה לדמיין את צליל ציפורים כמו יער. צליל הציפור מרגיע את הנפש והגוף. זה תפס את תשומת לבה, והיא שילבה זאת עם מנדלה, המייצגת חזותית ריפוי ומדיטציה.

הקטלוג

Classical Raya

הקטלוג דבר אחד בהארי רעיה - זה ששירי רעיה נצחיים של פעם עדיין נשארים קרובים לליבם של אנשים עד היום. איזו דרך טובה יותר לעשות את כל זה מאשר עם נושא 'רעיה קלאסית'? כדי להציג את תמצית הנושא הזה, קטלוג פגמי המתנות נועד לדמות לתקליט ויניל ישן. מטרתנו הייתה: 1. ליצור פיסת עיצוב מיוחדת, ולא דפים הכוללים חזותי מוצרים ומחיריהם בהתאמה. 2. ליצור רמת הערכה למוזיקה הקלאסית ולאומנויות המסורתיות. 3. הוציאו את רוחה של הארי רעיה.