מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מגזין אינטראקטיבי דיגיטלי

DesignSoul Digital Magazine

מגזין אינטראקטיבי דיגיטלי Filli Boya Design Soul Magazine מסביר את חשיבותם של הצבעים בחיינו לקוראיו בצורה שונה ומהנה. התוכן של Design Soul מכיל תחום רחב מאופנה לאמנות; מקישוט לטיפול אישי; מספורט לטכנולוגיה ואפילו ממזון ומשקאות לספרים. בנוסף לדיוקנאות מפורסמים ומעניינים, ניתוחים, טכנולוגיות עדכניות וראיונות, המגזין כולל גם תוכן מעניין, קטעי וידאו ומוזיקה. מגזין הנשמה Filli Boya Design Soul מתפרסם ברבעון ב- iPad, iPhone ו- Android.

סיגריה / סל מסטיק

Smartstreets-Smartbin™

סיגריה / סל מסטיק פח אשפה מרובה עם פטנטים עם יכולות ייחודיות, Smartbin ™ משלים הרכבה לתשתיות רחוב קיימות כתאום, גב אל גב סביב כל גודל וצורה של עמוד מנורה או עמדת שלט, או בתבנית סולו על קירות, מעקות ועומסים. זה משחרר ערך חדש ובלתי צפוי מנכסי הרחובות הקיימים ליצירת רשתות של פחי סיגריות ונחמדות הממוקמות באופן צפוי שנמצאים תמיד בהישג יד, מבלי להוסיף עומס לזירת הרחוב. ה- Smartbin הופך את הטיפול ברחובות בערים ברחבי העולם בכך שהוא מאפשר תגובה יעילה למלטות סיגריות וחניכיים.

אתר אינטרנט

Illusion

אתר אינטרנט מגזין Scene 360 משיק את האשליה בשנת 2008, והוא הופך במהרה לפרויקט המצליח ביותר שלו עם למעלה מ- 40 מיליון ביקורים. האתר מוקדש להצגת יצירות מדהימות בתחום האמנות, העיצוב והקולנוע. מקעקועים היפר-ריאליסטיים ועד תמונות נוף מדהימות, בחירת הפוסטים תגרום לרוב לקוראים לומר "WOW!"

קופסא מתנה

Jack Daniel's

קופסא מתנה קופסא מתנה יוקרתית לוויסקי של ג'ק דניאל טנסי היא לא רק קופסא רגילה הכוללת בקבוק בפנים. בניית חבילות ייחודית זו פותחה למאפיין עיצובי נהדר אך גם למסירת בקבוקים בטוחה בו זמנית. בזכות חלונות גדולים ופתוחים אנו יכולים לראות בכל התיבה. אור המגיע ישירות דרך הקופסה מדגיש את הצבע המקורי של הוויסקי ואת טוהר המוצר. למרות ששני צידי התיבה פתוחים, קשיחות פיתול מעולה. קופסת המתנה עשויה לחלוטין מקרטון והיא למינציה מלאה מט עם חותמות ובלטות חמות.

שידת מגירות

Labyrinth

שידת מגירות מבוך מאת ArteNemus הוא שידת מגירות אשר הופעתה האדריכלית מודגשת על ידי הנתיב המתפתל של פורנירו, המזכיר רחובות בעיר. התפיסה והמנגנון המופלא של המגירות משלימים את המתווה המאופק שלו. הצבעים המנוגדים של המייף והפורניר האבוני השחור, כמו גם האומנות המלאה והאיכותית, מדגישים את המראה הבלעדי של מבוך.

אמנות חזותית

Scarlet Ibis

אמנות חזותית הפרויקט הוא רצף של ציורים דיגיטליים של הסקרלט איביס וסביבתו הטבעית, עם דגש מיוחד על צבע וגווןם התוסס שמתעצם ככל שהציפור גדלה. העבודה מתפתחת בסביבה טבעית המשלבת אלמנטים אמיתיים ודמיוניים המספקים תכונות ייחודיות. ה- ibis הארגמן הוא ציפור ילידת דרום אמריקה שחיה על חופי וביצות צפון ונצואלה והצבע האדום התוסס מהווה מחזה חזותי עבור הצופה. עיצוב זה נועד להדגיש את המעוף החינני של ה- ibis הארגמן ואת הצבעים התוססים של החי הטרופי.