מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
בית מגורים

Tei

בית מגורים העובדה שהחיים הנוחים אחרי הפרישה המפיקים את מרב האזור של צלע הגבעה מתממשים בעיצוב יציב בדרך הרגילה זכתה להערכה רבה. לצריכת סביבה עשירה. אך הפעם איננו אדריכלות וילות אלא דיור אישי. ראשית התחלנו ליצור מבנה שמתבסס על כך שהוא מסוגל לבלות את החיים הרגילים בנוחות ללא חוסר סבירות בכל התוכנית.

אזורים משותפים פנים

Highpark Suites

אזורים משותפים פנים האזורים המשותפים של Highpark Suites חוקר את ההשתלבות החלקה של אורח חיים Gen-Y עירוני עם חיים ירוקים, עסקים, פנאי וקהילה. החל משדולות מקווי וואו ועד למגרשי שמיים פיסוליים, אולמות פונקציה וחדרי ישיבות פאנקי, אזורי הנוחות הללו מיועדים לתושבים לשימוש כשלוחה של בתיהם. בהשראת חיים חיצוניים מקורה, גמישות, רגעים אינטראקטיביים ופלטת צבעים וטקסטורות אורבניות, MIL Design דחף את הגבולות ליצירת קהילה ייחודית, בר-קיימא והוליסטית בה כל חלל כולל את התושבים והסביבה הטרופית.

חנות ספרים, קניון

Jiuwu Culture City , Shenyang

חנות ספרים, קניון ג'טו דיזיין הוטל על הפיכת חנות ספרים מסורתית לחלל דינאמי רב-שימושי - להיות לא רק קניון, אלא גם מרכז תרבותי לאירועים בהשראת ספרים ועוד. האזור המרכזי הוא חלל ה"גיבור "בו מבקרים עוברים לסביבה מעוטרת עץ בהירה יותר המשופרת בעיצובים דרמטיים. פקעות דמויי פנס תלויים מהתקרה בעוד שבמדרגות משמשות חללים קהילתיים המעודדים את המבקרים להשתהות ולקרוא בזמן שהם יושבים על המדרגות.

עיצוב פנים של מלונות

Stories Container

עיצוב פנים של מלונות המכולה נושאת מטענים למקומות. המלון מספק מקומות מנוחה למטיילים. מקום מנוחה חולף הוא המשותף להם. לכן השתמש ב"מכולה "כמושג המלון. המלון הוא לא רק מקום מנוחה, אלא גם מרחב עם אישיות. לכל חדר יש ביטוי ואישיות משלו. לכן צרו שמונה סוויטות שונות כדלקמן: פינו, התפתחו, וואבי סאבי, פרח ברק, פנטון, פנטזיה, מסע ובלרינה. בית יציבה הוא לא רק מקום מנוחה, אלא גם תחנת אספקה לרוחכם.

עיצוב פנים למשרד

Yuli Design Studio

עיצוב פנים למשרד תמיד יש יותר מדי לוחות שלט מבולגנים בכיוונים אנכיים, אופקיים ורוחביים ברחובות החוסמים את המראה האדריכלי האמיתי. זה דוחק לשקול כיצד להגדיר מחדש את לוחות השלטים כדי לשפר ולשדרג את האפקטים שמביאים פריטי קישוט דקורטיביים כאלה. נקודת עיצוב הפנים היא לפרק את המתווה הקודם. תאורה טבעית מוצגת. לופט בנוי על ידי חלל מוגבה. במקום בו היו המדרגות משתנה. שינוי במקום בו היו המדרגות גוזר את זמן התנועות האנכיות. זה יוצר אפשרות חדשה מחוץ לגבולות ישנים.

מספרה

Taipei Eros

מספרה מספרות השיער מבוססות על הגיאומטריה של צבעי שחור, לבן ואפור. מחוות גזירת השיער מתורגמות להמסה של הישויות הפיסוליות. המוטיב המשולש מעצב את הקוביות והמטוסים התפקודיים מהתקרה לרצפות באמצעות פעולות של ערימה, חיתוך ותפירה. פסי האור המוטמעים בקווי ההפרדה תורם למספר חגורות תאורה המשמשות כתאורה משלימה תוך פתרון מצב התקרה המונמכת. הם נמתחים ומתפתלים עם השתקפות המראה הגדולה, משתתפים בחופשיות בין המטוסים לבין התלת מימד.