מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מגורים משפחתיים

Sleeve House

מגורים משפחתיים הבית הייחודי באמת עוצב על ידי האדריכל והמלומד הנודע אדם דיין, וזכה לאחרונה במקום השני בתחרות בניין השנה האמריקאית-אדריכלים. הבית 3-BR / 2.5-אמבטיה ממוקם על כרי דשא פתוחים ומתגלגלים, בסביבה המעניקה פרטיות, כמו גם נוף דרמטי והררי. עד כמה שזה מעשי חידתי, המבנה נתפס באופן דיאגרמטי כשני כרכים דמויי שרוול מצטלבים. חזית העץ החרושת המקושרת ברת קיימא מעניקה לבית מרקם מחוספס ומבולח, פרשנות מחודשת של אסמים ישנים בעמק ההדסון.

חלל אמנות

Surely

חלל אמנות זהו אומנות, סתמי וקמעוני שמשתלבים יחד בחלל אחד. מאז האדריכלות שהיא מפעל לוואי צד וו. הבניין כולו שומר על מרקם מנומר של הקיר, כמרקם שכבתי של החלל, יוצר ניגודיות שונה עם החוץ, יוצר גם חווית חלל. לנטוש קישוט קשה מדי, השתמש בכמה קישוטים רכים לתצוגה שיצרו תחושה מרגיעה. הניגוד בין יצירה לשלב מוקדם גמיש יותר לפיתוח בר-קיימא בעתיד.

מרכז מכירות

Shuimolanting

מרכז מכירות הסגנון הסיני של המקרה הזה מאמצ את אבן האדמה הקפה הכהה הקיימת בשוק ואת ריק התאורה הטבעית של חלון הרצפה, ויוצר ניגודיות בין האור והצל, הוירטואלי והממשי. סורגי העץ הווירטואליים והאלומיניום, חתיכות העלים של נחושת על לוטוס במקום הנופי, ואמנות ההתקנה של מבנה הדמות הסינית באזור המנוחה היא נקודת החצר & quot; סחלב דיו & quot; מקרה. בפרט, השימוש בחומרים חדשים של אבעבועות שחורות, בהבלגה הרגילה יוצא דופן, אך גם מוריד בצורה גאונית את עלות המשטח.

אולם תצוגה של חדרי אמבטיה

Agape

אולם תצוגה של חדרי אמבטיה כדי להבדיל מחלל תצוגה רגיל, אנו מגדירים מרחב זה כרקע שיכול להדגיש את היופי של הסחורה. בהגדרה זו אנו רוצים ליצור שלב זמן שהסחורה יכולה להאיר את עצמה באופן ספונטני. אנו גם יוצרים ציר זמן כדי להציג כל מוצר שהראה במרחב זה נוצר מתקופה שונה.

בית ספר בינלאומי

Gearing

בית ספר בינלאומי צורת המעגל הרעיוני של בית הספר הבינלאומי לדרצן מסמלת הגנה, אחדות וקהילה. הפונקציות השונות מופיעות כמו הילוכים מחוברים, ביתנים על חוט המסודר על קשת. פיצול החלל יוצר מגוון אזורים קהילתיים בין הכיתות. חווית המרחב הרומנית והנוכחות המתמדת של הטבע עוזרים לתלמידים לחשוב חשיבה יצירתית ולהביע את רעיונותיהם. השבילים המובילים לגנים החינוכיים מחוץ לאתר והיער משלימים את תפיסת המעגל ויוצרים מעבר מרגש בין הסביבה הבנויה והטבעית.

מגורים פרטיים

House L019

מגורים פרטיים בבית כולו נעשה שימוש במושג חומר וצבע פשוט אך מתוחכם. קירות לבנים, רצפות עץ אלון ואבן גיר מקומית לחדרי אמבטיה וארובות. הפרטים המעוצבים המדויקים יוצרים אווירה של יוקרה רגישה. נופים מורכבים בדיוק קובעים את חלל המגורים הצף בצורת L.