מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזות מתנה לעוגות

Marais

אריזות מתנה לעוגות אריזות מתנה לעוגות (פיננסי). בתמונה מוצגת הקופסה בגודל 15 עוגות (שתי אוקטבות). בדרך כלל, קופסאות מתנה פשוט מיישרות את כל העוגות בצורה מסודרת. עם זאת, קופסאות העוגות עטופות בנפרד שונות זו מזו. הם קיצצו בעלויות על ידי התמקדות בעיצוב אחד בלבד, ובעזרת השימוש בששת המשטחים הם הצליחו ליצור מחדש כל סוג של מקלדת. בעזרת עיצוב זה הם יכולים ליצור כל גודל של מקלדת, החל ממקלדות קטנות, וכלה בפסנתרים גדולים של 88 מקשים ואף גדולים יותר. לדוגמה, באוקטבה אחת של 13 מפתחות משתמשים 8 עוגות. ופסנתר כנף בן 88 מקשים יהיה קופסא מתנה של 52 עוגות.

שם הפרוייקט : Marais, שם המעצבים : Kazuaki Kawahara, שם הלקוח : Latona Marketing Inc..

Marais אריזות מתנה לעוגות

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.