מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
רובוט נייד אוטונומי

Pharmy

רובוט נייד אוטונומי רובוט ניווט אוטונומי ללוגיסטיקה של בתי חולים. זוהי מערכת שירות מוצרים לביצוע משלוחים יעילים ובטוחים, ומורידה את הסיכוי של איש המקצוע הבריאותי להיחשף לחולים, לרסן מחלות מגפת בין צוות בית החולים לחולים (COVID-19 או H1N1). העיצוב עוזר להתמודד עם מסירות בתי חולים עם גישה ובטיחות נוחות, תוך שימוש באינטראקציה למשתמשים מסובכת באמצעות הטכנולוגיה הידידותית. היחידות הרובוטיות יכולות לנוע באופן אוטונומי לסביבה מקורה ויש להן זרימה מסונכרנת עם יחידות דומות, ויכולות לעבוד על רובוטים בשיתוף פעולה.

מגורים

Shkrub

מגורים בית שרוב הופיע מתוך אהבה ואהבה - זוג אוהב עם שלושה ילדים. ה- DNA של הבית כולל את עקרונות האסתטיקה המבנים המוצאים השראה בהיסטוריה ובתרבות האוקראינית בהשראת החוכמה היפנית. אלמנט האדמה כחומר מורגש את עצמו בהיבטים מבניים של הבית, כמו הגג המסורתי המקורי ובקירות החימר היפים והצפופים. ניתן לחוש את הרעיון של כבוד, כמקום מייסד, ברחבי הבית, כמו חוט מנחה עדין.

מפזר ארומה חכמה

Theunique

מפזר ארומה חכמה אגארווד נדיר ויקר. את הארומה שלו ניתן להשיג רק משריפה או מיצוי, משתמשים בהם בתוך הבית ומוענק למשתמשים מעטים. כדי לשבור מגבלות אלה נוצר מפזר ארומה חכם וטבליות אגרווד טבעיות בעבודת יד לאחר מאמצים של שלוש שנים עם מעל 60 עיצובים, 10 טיפוס-טיפוס ו -200 ניסויים. זה מדגים מודל עסקי אפשרי חדש ושימוש בהקשר לתעשיית אגרווד. משתמשים יכולים פשוט להכניס דיפוזיה בתוך מכונית, להתאים את הזמן, הצפיפות והמגוון של הארומה בקלות וליהנות מהארומתרפיה האולטימטיבית לאן שהם הולכים ובכל פעם שהם נוהגים.

מזגן

Midea Sensia HW

מזגן ה- Midea Sensia מקדם איכות חיים ודרך חדשנית לחשוף את מושא הקישוט. מלבד יעילות זרימת האוויר והשקט, הוא מציג את לוח המגע החדשני המעניק גישה לפונקציות וצבעי ועוצמת הברק. הטיפול הצבעוני המסייע לתהליך נגד הלחץ, מגמה של מוצרים חדשניים בשני אופנים, רווחה ואסתטיקה. בנוסף לאסתטיקה השונה, צורותיו משלבות את פנים הבית הן באלגנטיות והן בסגנון, ומעריכות את הבית על ידי אור עקיף.

שולחן כתיבה

Duoo

שולחן כתיבה שולחן הדו הוא הרצון לבטא אופי באמצעות מינימליזם של צורות. הקווים האופקיים הדקים שלו ורגלי המתכת הזוויות יוצרים תמונה חזותית עוצמתית. המדף העליון מאפשר לך להציב מכשירי כתיבה כך שלא יפריעו בזמן העבודה. מגש נסתר על המשטח לחיבור מכשירים שומר על אסתטיקה נקייה. ראש השולחן עשוי פורניר טבעי נושא את החום של מרקם העץ הטבעי. השולחן שומר על איזון ללא דופי, בזכות חומרים שנבחרו בצורה הרמונית, פונקציונליות ומעשיות בשילוב אסתטיקה של צורות רגילות ומחמירות.

מכונת פסטה ביתית

Hidro Mamma Mia

מכונת פסטה ביתית הידרו מאמא מיה היא הצלה חברתית-תרבותית באמצעות גסטרונומיה איטלקית. קל מאוד לשימוש, הוא קל וקומפקטי, קל לאחסון ולהובלה. זה מאפשר פרודוקטיביות גבוהה ובטוחה, ומספק חווית בישול נעימה למשפחה לחיי היומיום והאינטראקציה של חברים. המנוע משולב לחלוטין בסט הילוכים, ומציע כוח, חוסן ושימוש בטוח, ומספק גם ניקיון ותמיכה קלים. הוא חותך בצק בעובי שונה, ויכול להכין מגוון מנות: פסטה, נודלס, לזניה, לחם, מאפה, פיצה ועוד.