מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
גלאי פגמים קוליים נייד

Prisma

גלאי פגמים קוליים נייד פריזמה מיועדת לבדיקת חומרים לא פולשניים בסביבות הקיצוניות ביותר. זהו הגלאי הראשון שמשלב הדמיה מתקדמת בזמן אמת וסריקת תלת מימד, מה שמקל על פרשנות הפגמים בהרבה, ומפחית את זמן הטכנאים באתר. עם מארז כמעט בלתי ניתן להריסה ומצבי בדיקה מרובים ייחודיים, פריזמה יכולה לכסות את כל יישומי הבדיקה, החל מצינורות נפט וכלה ברכיבי חלל. זהו הגלאי הראשון עם הקלטת נתונים אינטגרלית, והפקת דוחות PDF אוטומטיים. קישוריות אלחוטית ו- Ethernet מאפשרות לשדרג או לאבחן את היחידה בקלות.

שם הפרוייקט : Prisma, שם המעצבים : LA Design , שם הלקוח : Sonatest.

Prisma גלאי פגמים קוליים נייד

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

צוות עיצוב של היום

צוותי העיצוב הגדולים בעולם.

לפעמים אתה זקוק לצוות גדול מאוד של מעצבים מוכשרים שיביא עיצובים נהדרים באמת. כל יום אנו מציגים צוות עיצוב חדשני ויצירתי עטור פרסים. חקור וגלה ארכיטקטורה מקורית ויצירתית, עיצוב טוב, אופנה, עיצוב גרפי ופרויקטים של אסטרטגיות עיצוב מצוותי עיצוב ברחבי העולם. קבל השראה מהעבודות המקוריות של מעצבי אדון גדולים.