מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים

Solar Skywalks

הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים במטרופולינים בעולם - כמו בייג'ינג - יש מספר גדול של גשרי רגליים העוברים על צירי תנועה עמוסים. לעתים קרובות הם לא מושכים, ומדרדרים את הרושם העירוני הכללי. הרעיון של מעצבי החיפוי של הגשרים ברכיבי מודולים PV אסתטיים, המייצרים חשמל והפיכתם למקומות עיר אטרקטיביים, אינו רק בר קיימא, אלא יוצר מגוון פיסולי ההופך לוכד עיניים בנוף העיר. תחנות טעינה לרכב אלקטרוני או לאופניים אלקטרוניים מתחת לגשר הרגלים מנצלות את האנרגיה הסולארית ישירות באתר.

שם הפרוייקט : Solar Skywalks, שם המעצבים : Peter Kuczia, שם הלקוח : Avancis GmbH.

Solar Skywalks הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.