מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב אדריכלות חזיתות

Cecilip

עיצוב אדריכלות חזיתות העיצוב של המעטפה של ססיליפ מותאם על ידי סופרפוזיציה של אלמנטים אופקיים המאפשרת להשיג את הצורה האורגנית המייחדת את נפח המבנה. כל מודול מורכב מחלקי קווים החתומים ברדיוס העקמומיות שיווצר. החלקים השתמשו בפרופילים מלבניים מאלומיניום אלומיניום מכסף ברוחב 10 ס"מ ובעובי 2 מ"מ והונחו על לוח אלומיניום מורכב. לאחר הרכבת המודול, החלק הקדמי היה מצופה בנירוסטה 22 מד.

חנות

Ilumel

חנות אחרי כמעט ארבעה עשורים של היסטוריה, חנות אילומל היא אחת החברות הגדולות והיוקרתיות ביותר ברפובליקה הדומיניקנית בשוק הרהיטים, התאורה והקישוטים. ההתערבות האחרונה מגיבה לצורך בהרחבה של אזורי התצוגה והגדרת מסלול נקי ומפורש יותר המאפשר להעריך את מגוון האוספים הקיימים.

עיצוב התקנת אמנות

Hand down the Tale of the HEIKE

עיצוב התקנת אמנות תכנון תלת מימדי של הבמה תוך שימוש בכל חלל הבמה. אנו מגששים לריקוד יפני חדש, וזה עיצוב של אמנות הבמה אשר מכוון לצורה האידיאלית של ריקוד יפני עכשווי. שלא כמו ריקוד יפני מסורתי של אמנות במה דו מימדית, עיצוב תלת מימדי המנצל את חלל הבמה כולו.

שיפוץ המלון

Renovated Fisherman's House

שיפוץ המלון מלון SIXX ממוקם בכפר Houhai שבמפרץ האיטאנג בסניה. הים הדרומי של סין נמצא במרחק של 10 מטרים לפני המלון, והוחאי ידועה כגן העדן של הגולש בסין. האדריכל הפך את הבניין המקורי בן שלוש הקומות, המוגש למשפחת דייגים מקומית במשך שנים, למלון נופש עם גלישה, על ידי חיזוק המבנה הישן ושיפוץ החלל בפנים.

מגורים בסוף השבוע

Cliff House

מגורים בסוף השבוע זוהי בקתת דייגים עם נוף להר, על גדת נהר השמים ('טנקווה' ביפנית). העשוי מבטון מזוין, הצורה היא צינור פשוט, באורך שישה מטרים. קצה הצינור בצד הדרך משוקלל נגדי ומעוגן עמוק באדמה, כך שהוא משתרע אופקית מהגדה ומסתובב מעל המים. העיצוב פשוט, הפנים מרווח, וסיפון הנהר פתוח לשמים, להרים ולנהר. בנוי מתחת למפלס הכביש, רק גג הבקתה נראה, מהצד הדרך, כך שהקונסטרוקציה לא חוסמת את הנוף.

עיצוב פנים של הספריה

Veranda on a Roof

עיצוב פנים של הספריה Kalpak Shah מבית סטודיו קורס שיפץ את המפלס העליון של דירת פנטהאוז בפונה, מערב הודו, ויצר תערובת של חדרים פנימיים וחיצוניים המקיפים גינה על הגג. הסטודיו המקומי, שבסיסו אף הוא בפונה, נועד להפוך את הקומה העליונה המנוצלת של הבית לאזור הדומה למרפסת הבית ההודי המסורתי.