מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
דירה

Home in Picture

דירה הפרויקט הוא חלל מגורים שנוצר למשפחה בת ארבעה ילדים עם שני ילדים. אווירת ארץ החלומות שנוצרה על ידי עיצוב הבית באה לא רק מעולם האגדות שנוצר לילדים, אלא גם מהתחושה העתידנית וההלם הרוחני שמביא האתגר על ריהוט הבית המסורתי. המעצב לא התבסס על שיטות ודפוסים נוקשים, פירק את ההיגיון המסורתי והציג פרשנות חדשה לאורח החיים.

עיצוב פנים למגורים

Inside Out

עיצוב פנים למגורים המעצב האדריכלי פרויקט עצמאי ראשון של עיצוב פנים סולו, ובחר תערובת של ריהוט יפני ונורדי בהשתתפות כדי ליצור אווירה נוחה ונעימה. עץ ובד משמשים בעיקר בכל הדירות עם אביזרי אור מינימליים. המושג & quot; Inside Out & quot; קופסת עץ שנחשפה עם כניסה ומסדרון העץ המחוברים כשהם פתוחים לסלון כ & quot; בתוך & quot; הצגת ראווה של ספרים ותצוגות אמנות, עם חדרים כ & quot; בחוץ & quot; כיס החללים המשרת פונקציות מגורים.

משרד ראשי

Nippo Junction

משרד ראשי המשרד הראשי של ניפו בנוי מעל צומת רב שכבתי של תשתיות עירוניות, כביש מהיר ופארק. ניפו הינה חברה מובילה בתחום בניית כבישים. הם מגדירים את מיכי שמשמעותו "רחוב" ביפנית, כבסיס לקונספט העיצובי שלהם כ"מה שמחבר מגוון רכיבים ". מישי מחבר את הבניין עם ההקשר האורבני וגם מחבר בין חללי עבודה בודדים זה לזה. מיצ'י שופרה ליצירת קשרים יצירתיים ולהגשמת הצומת מקום מקום עבודה ייחודי אפשרי רק כאן בניפו.

בית פרטי

Bbq Area

בית פרטי פרויקט אזור המנגל הוא חלל המאפשר בישול בחוץ ואיחוד המשפחה. בצ'ילה אזור המנגל ממוקם בדרך כלל הרחק מהבית אולם בפרויקט זה זהו חלק מהבית המאחד אותו עם הגן באמצעות חלונות גדולים מתקפלים זוהרים המאפשרים לקסם של חלל הגן לזרום לבית. ארבעת החללים, הטבע, הבריכה, האוכל והבישול מאוחדים בעיצוב ייחודי.

עיצוב אדריכלות חזיתות

Cecilip

עיצוב אדריכלות חזיתות העיצוב של המעטפה של ססיליפ מותאם על ידי סופרפוזיציה של אלמנטים אופקיים המאפשרת להשיג את הצורה האורגנית המייחדת את נפח המבנה. כל מודול מורכב מחלקי קווים החתומים ברדיוס העקמומיות שיווצר. החלקים השתמשו בפרופילים מלבניים מאלומיניום אלומיניום מכסף ברוחב 10 ס"מ ובעובי 2 מ"מ והונחו על לוח אלומיניום מורכב. לאחר הרכבת המודול, החלק הקדמי היה מצופה בנירוסטה 22 מד.

חנות

Ilumel

חנות אחרי כמעט ארבעה עשורים של היסטוריה, חנות אילומל היא אחת החברות הגדולות והיוקרתיות ביותר ברפובליקה הדומיניקנית בשוק הרהיטים, התאורה והקישוטים. ההתערבות האחרונה מגיבה לצורך בהרחבה של אזורי התצוגה והגדרת מסלול נקי ומפורש יותר המאפשר להעריך את מגוון האוספים הקיימים.