מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חומר שיווקי לאירועים

Artificial Intelligence In Design

חומר שיווקי לאירועים העיצוב הגרפי מספק ייצוג ויזואלי של האופן שבו בינה מלאכותית יכולה להפוך לבעל ברית של מעצבים בעתיד הקרוב. הוא מספק תובנות כיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור בהתאמה אישית של החוויה עבור הצרכן, וכיצד היצירתיות נמצאת על הכוונת של אמנות, מדע, הנדסה ועיצוב. כנס בינה מלאכותית בעיצוב גרפי הוא אירוע בן 3 ימים בסן פרנסיסקו, קליפורניה בנובמבר. בכל יום מתקיימת סדנת עיצוב, שיחות מדברים שונים.

תקשורת חזותית

Finding Your Focus

תקשורת חזותית המעצב שואף להציג קונספט ויזואלי המדגים מערכת רעיונית וטיפוגרפית. כך הרכב מורכב מאוצר מילים ספציפי, מדידות מדויקות ומפרטים מרכזיים שהמעצב לקח בחשבון היטב. כמו כן, המעצב שאף להקים היררכיה טיפוגרפית ברורה כדי לקבוע ולהזיז את הסדר שבו הקהל מקבל מידע מהעיצוב.

יאכטה

Atlantico

יאכטה אטלנטיקו באורך 77 מטר היא יאכטת תענוגות עם שטחי חוץ נרחבים וחללים פנימיים רחבים, המאפשרת לאורחים ליהנות מנוף הים ולהיות איתו בקשר. מטרת העיצוב הייתה ליצור יאכטה מודרנית עם אלגנטיות נצחית. דגש מיוחד היה על הפרופורציות כדי לשמור על פרופיל נמוך. ליאכטה שישה סיפונים עם שירותים ושירותים כמו מנחת מסוקים, מוסכים מכרזים עם סירת מנוע מהירה ומטוסי ים. שש בקתות סוויטות מארחות שנים עשר אורחים, ואילו לבעלים יש סיפון עם טרקלין חיצוני וג'קוזי. יש בריכה חיצונית ובריכה פנימית באורך 7 מטרים. ליאכטה הנעה היברידית.

מיתוג

Cut and Paste

מיתוג ערכת כלים זו של הפרויקט, גזור והדבקה: מניעת פלגיאט חזותי, עוסקת בנושא שיכול להשפיע על כל אחד בתעשיית העיצוב, ובכל זאת גניבת דעת חזותית היא נושא שנדון רק לעתים רחוקות. זה יכול להיות בגלל העמימות בין נטילת הפניה מתמונה לבין העתקה ממנה. לכן, מה שהפרויקט הזה מציע הוא להביא למודעות לאזורים האפורים סביב פלגיאט חזותי ולמקם זאת בחזית השיחות סביב יצירתיות.

מיתוג

Peace and Presence Wellbeing

מיתוג Peace and Presence Well-being היא חברת טיפול הוליסטי מבוססת בריטניה המספקת שירותים כגון רפלקסולוגיה, עיסוי הוליסטי ורייקי להצערת הגוף, הנפש והרוח. השפה החזותית של המותג P&PW מושתתת על הרצון הזה לעורר מצב שליו, מרגיע ומרגיע בהשראת זיכרונות ילדות נוסטלגיים של הטבע, במיוחד מהצומח והחי שנמצאים בגדות הנהר ובנופי החורש. פלטת הצבעים לוקחת השראה מתכונות המים הגיאורגיות במצבן המקורי והן במצב חמצון וממנפת שוב נוסטלגיה של זמנים עברו.

ספר

The Big Book of Bullshit

ספר הוצאת הספר הגדול של הבולשיט היא חקירה גרפית של אמת, אמון ושקרים ומחולקת ל-3 פרקים חזותיים זה לזה. האמת: חיבור מאויר על פסיכולוגיית ההונאה. האמון: חקירה ויזואלית על המושג אמון והשקרים: גלריה מאוירת של שטויות, שכולן נגזרות מהודאות אנונימיות של הונאה. הפריסה הוויזואלית של הספר שואבת השראה מ"קאנון ואן דה גראף" של יאן צ'יצ'ולד, המשמש בעיצוב ספרים כדי לחלק עמוד בפרופורציות נעימות.