מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תאורת אופניים

Astra Stylish Bike Lamp

תאורת אופניים אסטרה היא מנורת אופניים מסוגננת אחת עם גוף משולב אלומיניום מעוצב ומהפכני. האסטרה משלבים בצורה מושלמת את המוט הקשיח והגוף הקל בתוצאה נקייה ומסוגננת. זרוע האלומיניום הצדדית היחידה לא רק עמידה, אלא גם מאפשרת לאסטרה לצוף על אמצע הכידון המספק את טווח הקורה הרחב ביותר. לאסטרה קו חתוך מושלם, הקורה לא תגרום לסנוור לאנשים בצד השני של הכביש. האסטרה מעניקה לאופניים זוג עיניים נוצצות מאירות את הכביש.

עגלת גבינה מקוררת

Keza

עגלת גבינה מקוררת פטריק סראן יצר את עגלת הגבינה קזה בשנת 2008. בעיקר ככלי, עגלה זו חייבת גם לעורר את סקרנותם של הסועדים. זה מושג באמצעות מבנה עץ מסוגנן לכה המורכב על גלגלים תעשייתיים. עם פתיחת התריס ופריסת מדפיו הפנימיים, העגלה חושפת שולחן מצגות גדול של גבינות בוגרות. באמצעות אבזרי שלב זה המלצר יכול לאמץ שפת גוף מתאימה.

שולחנות להסרה

iLOK

שולחנות להסרה העיצוב של פטריק סראן מהדהד את הנוסחה המפורסמת שטבע לואי סאליבן "Form follow function". ברוח זו, טבלאות iLOK הוגשו לתעדף קלילות, חוזק ומודולריות. הדבר התאפשר בזכות החומר המשולב מעץ של צמרות השולחן, הגיאומטריה המקושתת של הרגליים והסוגריים המבניים הקבועים בלב חלת הדבש. באמצעות צומת אלכסוני לבסיס, נרכש שטח שימושי למטה. לבסוף, מתוך העץ עולה אסתטיקה חמה המוערכת על ידי סועדים משובחים.

מנורת תליון

Snow drop

מנורת תליון טיפת שלג היא תקרה ותאורה מודולרית. הנוחות שלו היא וויסות הזוהר שלה על ידי אפנון בזכות מערכת הגלגלים החלקים. שלב אחר שלב על ידי משחק במשקל הנגד שהמשתמש מסוגל להגדיל ולהקטין את הזוהר. האפנון של עיצוב זה מזכיר את שלבי הפריחה השונים של טיפת השלג מההתחלה עם הטטרהדרון עד הסוף עם פרקטל ארבע המשולש. נורת האדיסון הענברית הווינטגית מוחדרת לתיבה בלעדית טטרהדרלית עשויה מקלעות לבנות אורגני, כאשר העיצוב סגור.

לחץ יד

Kwik Set

לחץ יד מכבש יד רב-תכליתי מעור הוא מכונה אינטואיטיבית ומעוצבת אוניברסלית שמפשטת את חייהם של יצרני עור יומיומיים ומפיקה את המרב מהחלל הקטן שלך. זה מאפשר למשתמשים לחתוך עור, להטביע / להדפיס עיצובים ולהגדיר חומרה עם 20 פלוס מתים מותאמים אישית בהתאמה. פלטפורמה זו מעוצבת מהיסוד כמוצר מוביל ברמה.

שעון

Pin

שעון הכל התחיל ממשחק פשוט בשיעור יצירה: הנושא היה "שעון". לפיכך, שעוני קיר שונים, דיגיטליים ואנלוגיים כאחד, נבדקו ונחקרו. הרעיון הראשוני התחיל על ידי האזור הפחות משמעותי של שעונים שהוא הסיכה שעליה הם תלויים בדרך כלל. סוג זה של שעון כולל עמוד גלילי עליו מותקנים שלושה מקרנים. מקרנים אלה מציגים את שלוש הידיות הקיימות זהות לאלה של השעונים האנלוגיים הרגילים. עם זאת, הם גם מקרינים מספרים.