מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אריזות שמן זית

Ionia

אריזות שמן זית כאשר היוונים הקדמונים נהגו לצייר ולעצב כל אמפורה (מיכל) שמן זית בנפרד, הם החליטו לעשות זאת היום! הם החיו ויישמו את האמנות והמסורת העתיקה הזו, בייצור מודרני עכשווי שבו לכל אחד ואחת מ -2000 הבקבוקים המיוצרים יש דפוסים שונים. כל בקבוק מעוצב באופן אינדיבידואלי. זהו עיצוב ליניארי יחיד במינו, בהשראת דוגמאות יווניות עתיקות עם נגיעה מודרנית החוגגת מורשת שמן זית וינטאג '. זה לא מעגל קסמים; זהו קו יצירתי מתפתח ישר. כל פס ייצור יוצר 2000 עיצובים שונים.

מיתוג

1869 Principe Real

מיתוג 1869 פרינסיפה ריאל הוא לינה וארוחת בוקר הממוקם במקום הטרנדי ביותר בליסבון - פרינסיפה ריאל. מדונה בדיוק קנתה בית בשכונה הזו. צימר זה ממוקם בארמון עתיק משנת 1869, ושומר על הקסם הישן המעורבב עם חללי פנים עכשוויים, ומעניק לו מראה יוקרתי ותחושה. מיתוג זה נדרש לשלב ערכים אלה בלוגו וביישומי המותג שלו כדי לשקף את הפילוסופיה של מקום אירוח ייחודי זה. התוצאה היא לוגו שמשלב גופן קלאסי, מזכיר את מספרי הדלתות הישנים, עם טיפוגרפיה מודרנית ופירוט של סמל מיטה מסוגנן ב L של Real.

מגורים

Panorama Villa

מגורים הרעיון נתפס כמבנה של כפר מאני טיפוסי, וסדרה של שברי אבן בודדים המסתובבים סביב האטריום, הכניסה וחללי המגורים. הנפחים המחוספסים של בית המגורים פותחים דיאלוג עם סביבתם הטבעית, ואילו מקצב הפתחים שלהם מבטיח פרטיות או מזמין נוף פנורמי של האופק, ובונה חוויה ישירה של נרטיבים עוקבים ומגוונים. הווילה ממוקמת במגורי נבארינו, אוסף של וילות יוקרתיות לבעלות פרטית בלב אתר הנופש דיונות נבארינו.

עיצוב אריזות בירה בווארית

AEcht Nuernberger Kellerbier

עיצוב אריזות בירה בווארית בתקופת ימי הביניים, מבשלות בירה מקומיות הניחו לבירה להתבגר במרתפים חצובים בסלעים מתחת ל -600 שנה מתחת לטירת נירנברג. לכבוד ההיסטוריה הזו, האריזה של "AEcht Nuernberger Kellerbier" מביטה אותנטית בזמן. תווית הבירה מציגה רישום ידני של הטירה היושבת על סלעים וחבית עץ במרתף, ממוסגרת בגופנים מסוג וינטאג '. תווית האיטום עם סימן המסחר של חברת "סנט מאוריציוס" ופקק הכתר בצבע נחושת משדרים אומנות ואומנות.

מרכז מכירות

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

מרכז מכירות העיצוב משלב את העממי הצפון-מזרחי עם העדינות והחן של הדרום על מנת לתת לחיים מלאי הכללה. העיצוב החכם והפריסה הקומפקטית מרחיבים את אדריכלות הפנים. המעצב משתמש במיומנויות עיצוב פשוטות ובינלאומיות עם אלמנטים טהורים וחומרים פשוטים, ההופכים את החלל לטבעי, נינוח וייחודי. העיצוב הוא מרכז מכירות בשטח של 600 מ"ר, והוא מכוון לתכנן מרכז מכירות ייעודי מזרחי מודרני, מה שהופך את לב התושב לשקט ולזרוק את החוץ לרעש. המשיכו לאט ותהנו מחיי היופי.

מרכז מכירות

Yango Poly Kuliang Hill

מרכז מכירות עיצוב זה נועד לחקור כיצד להביא לחוויה מענגת של חיים אידיליים פרביים, המניעה אנשים לחפש חיים טובים ומובילה את העם להתקדם לעבר בית השירה המזרחי. המעצב משתמש במיומנות עיצוב מודרנית ופשוטה עם חומרים טבעיים ורגילים. תוך התמקדות ברוח והזנחת הצורה, העיצוב משלב את האלמנטים של תרבות הזן והתה, רגשותיהם המאוהבים של הדייגים, מטריית נייר שמן. באמצעות הטיפול בפרטים, הוא מאזן בין הפונקציה לאסתטיקה והופך את החיים לאמנותיים.